У Viber з’явилися комерційні акаунти та бізнес-чати
Користувачам Viber стала доступна функція бізнес-чатів. Відтепер повідомлення, що надходять від брендів, акумулюватимуться в окремій папці, яка відображається в переліку чатів. Повідомлення про це розміщено на веб-ресурсі Rakuten Viber.
Ще одне нововведення стосується самих брендів. Вони зможуть реєструвати у Viber комерційні акаунти. Такий підхід помітно полегшить користувачам месенджера процес пошуку акаунтів шуканих брендів.
У повідомленні Viber Rakuten акцентується увага на тому, що спеціальні пропозиції від інтернет-магазинів, повідомлення від служб доставок про підтвердження замовлень та сповіщення від банківських установ відображатимуться в бізнес-чатах. З особистими чатами зазначені вище повідомлення плутатися більше не будуть.
Нова функціональність месенджера доступна у версії 18.0. Вона буде розгорнута Rakuten Viber по всьому світу протягом доби. Користувачі зможуть закріплювати чати з певними брендами у верхній частині списку бізнес-чатів, переміщати діалоги з брендами на головний екран месенджера, а також закріплювати повідомлення від брендів у верхній частині екрана.
Комерційний акаунт являє собою міні-сайт бренду в месенджері. Компанії зможуть розміщувати в таких акаунтах додаткову інформацію для клієнтів, а також отримувати від них зворотний зв’язок.