Український лоукостер SkyUp повернув у небо половину флоту для роботи в Європі
Український лоукостер SkyUp відновив польоти в Європі за умов мокрого лізингу на п’яти літаках. Переговори щодо ще одного авіалайнера зараз тривають.
Така ситуація означає, що SkyUp зміг задіяти половину свого активного довоєнного флоту. Хоча офіційно парк лоукостера складається з 15 авіалайнерів, п’ять із них на початок лютого 2022 року перебували на зберіганні в аеропортах Євросоюзу.
Наразі п’ять літаків SkyUp орендували разом з українськими екіпажами авіакомпанії Air Moldova (IATA-код 9U), Corendon Europe Airlines (XR) та Tailwind Airlines (TI). Це дозволило забезпечити роботою 158 українських авіаторів.
З кінця квітня чотири Boeing 737-800 SkyUp з реєстрацією UR-SQA, UR-SQB, UR-SQC, UR-SQF, UR-SQG перевозять туристів з країн Європи на курорти Європи, Туреччини та Африки, а також допомагають на регулярних рейсах молдавської авіакомпанії Air Moldova із Кишинева.
Всі п’ять бортів експлуатуються досить інтенсивно, здійснюючи на день до 5-6 рейсів, що є максимально можливим показником такого типу літака з урахуванням маршрутів польотів.
Мокрий лізинг, на умовах якого для Air Moldova, Corendon Europe Airlines та Tailwind Airlines літає SkyUp – це вид тимчасової оренди літаків. Вона передбачає, що фактичний перевізник, у даному випадку SkyUp, забезпечує замовника повітряним судном, екіпажами та виконує технічне обслуговування літака.
«При укладанні угоди з партнерами ми ретельно перевіряємо, щоб у структурі їхньої власності не було бенефеціарів із росії чи білорусі. Те саме стосується компаній, які надають послуги перестрахування. І, звичайно, ми не літатимемо до росії, білорусі та інших країн, щодо яких діє заборона Державіаслужби України», — зазначили у SkyUp.
Для українських авіакомпаній, які через вторгнення росії в Україну зараз не можуть працювати на домашньому ринку, передача літаків у мокрий лізинг є гарною нагодою продовжити свою діяльність і мінімізувати збитки від простою через війну.