Унікальний вертоліт Defiant здійснив перший тривалий випробувальний політ
Вертоліт Defiant, розроблений консорціумом підприємств Sikorsky та Boeing, щоб замінити машини UH-60 Black Hawk, пролетів 700 морських миль (або 1300 км) від Уест-Палм-Біч у Флориді до Нешвіллу, Теннесі. Метою випробувань була демонстрація можливостей техніки на щорічному саміті Американської авіаційної асоціації армії США.
Під час польоту під керуванням двох пілотів — одного з Boeing, іншого з Sikorsky — Defiant використав лише половину потужності двигунів і менш як 50% крутного моменту рушія, що обертає хвостовий штовхаючий гвинт. При польоті на повну потужність він зможе досягати крейсерської швидкості в 460 км/год, набагато обійшовши сучасні вертольоти, пише New Atlas.
За словами Еда Хендершайда, одного з пілотів, Defiant поводився бездоганно і споживав паливо менше, ніж можна було очікувати.
Розробка проєкту Defiant ведеться з 2015 року на замовлення Пентагону. Міністерство оборони США оголосило конкурс Future Long Range Assault Aircraft, в рамках якого обере найкращий варіант багатоцільового вертольота, що має відмінні льотні характеристики та дальність польоту. Конкурс, у якому також бере участь Bell Helicopter, має завершитися в кінці 2020-х.
Особливість конструкції Defiant — унікальна комбінація двох співвісних несучих гвинтів і штовхаючого хвостового гвинта, створена за технологією Sikorsky X2. Вона повинна забезпечити стабільність при підйомі на високої швидкості та хорошу керованість при польоті на низьких обертах. Передбачена також можливість безпілотного керування.
Також, приватна британська компанія Hill Helicopters представила в кінці 2021 прототип цивільного пасажирського вертольота підвищеної комфортності. Модель HX50 розвиває 260 км/год, здатна літати майже на 1300 км, її двигун майже у 2 рази потужніший, ніж у популярного вертольота Robinson R66, але при цьому коштує HX50 у два рази дешевше, ніж той Robinson.