В «Дії» може з’явитися віртуальний помічник «Надія»
Поки деякі країни задумуються про заборону ChatGPT, Україна збирається додавати штучний інтелект у державні сервіси, зокрема в «Дію». Команда Мінцифри працює над віртуальним помічником із робочою назвою «Надія». Про це заявив голова Мінцифри Михайло Федоров на конференції «Надлюди» від Forbes.
«Ми працюємо над віртуальним помічником “Надія”, який, можливо чи ні, зʼявиться в “Дії”. Це робоча назва», – розповів міністр.
Міністерство планує максимально автоматизувати і зробити зрозумілою мовою відповідь на будь-яке питання користувача. Для цього команда спілкується з компанією OpenAI.
«Наприклад, ви говорите: “Надія, знайди ЦНАП поруч зі мною, який знаходиться в такому-то районі, в такому-то місті, і скажи, які послуги можна отримати”. І тобі людською мовою мови максимально персоналізовано дається відповідь, де можна знайти цей ЦНАП, і так далі», – сказав Федоров.
При цьому він зауважив, що йдеться не лише про послуги «Дії», а взагалі про будь-яку відповідь на питання, яке стосується державних сервісів.
Він вважає, що завдяки цьому працівники контакт-центру зможуть працювати в інших напрямах, а користувачі зможуть швидко отримати якісну інформацію, «без якоїсь людської помилки». Федоров також запевнив, що персональні дані не використовуватимуться.
Міністр також звернув увагу на наступний проєкт – «Голос громадян». Він потрібен для того, щоб у режимі реального часу сканувати все, що відбувається в соцмережах.
«Про що люди говорять, які в них проблеми, де погані послуги, на що вони жаліються. Паралельно аналізувати всі звернення громадян в контакт-центри і виводити проблематику дашбордами з ключовими темами чиновникам і міністрам».
Через «Надію» можна буде записати голосове сповіщення про те, що дратує, що потрібно змінити. «Ми хочемо збирати зворотний звʼязок в режимі реального часу і розпізнавати не просто текст, а мову».
Раніше Федоров заявляв, що в Україні є найбільше фахівців із галузі ШІ, ніж у будь-якій іншій державі.