В Gmail тепер теж є «‎сині галочки» верифікації

Вони допоможуть легше відрізняти офіційні листи від шахрайських

BIMI (Brand Indicators for Message Identification) – це засіб ідентифікації відправника в Gmail, завдяки якому до розсилки додається логотип бренду. Усі компанії, які пройшли цю перевірку, мають автоматично отримати сині галочки найближчими днями.

У дописі в блозі Google пишуть, що додаткова позначка верифікації ще більше убезпечить користувачів і допоможе розрізнити справжні листи компанії від повідомлень шахраїв. При наведенні курсора на галочку відобразиться повідомлення, що ‎відправник підтвердив те, що є власником домену та зображення профілю.

«Сині галочки‎» вже давно використовували в Twitter для верифікації користувачів – однак перезапуск передплати Blue, ініційований новим власником соцмережі Ілоном Маском, перетворив верифікацію на «задоволення‎», яке може собі дозволити кожен, сплативши $8 на місяць. Власні версії піктограм мають й інші програми – від Tinder до Pinterest і YouTube, а нещодавно Meta розпочала перевірку тестових продажів «галочок‎» для облікових записів Facebook та Instagram.

У Gmail «сині галочки‎» допоможуть користувачам швидко зрозуміти чи реальний бренд надіслав їм листа – тим більше не всім відомо, як працює система BIMI й що означає логотип, доданий до повідомлення компанії.

Серед інших змін – перетворення значка «замка‎», який з’являється в адресному рядку на піктограму, яку зазвичай використовують для позначення меню керування. Google стверджує, що в дослідженні, проведеному у 2021 році, виявилось, що лише 11% користувачів насправді розуміли його цільове призначення – більшість вважали, що це ознака того, що сайт надійний («замок» вказує на те, що сайт захищений протоколом HTTPS, який унеможливлює перехоплення трафіку у вигляді відкритого тексту, але не захищає від фішингу). Щоправда, зміни введуть лише на початку вересня 2023 року.

Раніше Google дозволила використовувати ключі доступу для входу в облікові записи – це більш надійна альтернатива, яка може замінити традиційні паролі або інші системи входу (2FA або перевірку через SMS) локальним PIN-кодом або власною біометричною автентифікацією пристрою (як-от відбитком пальця чи ідентифікатором обличчя).

Джерело workspaceupdates

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше