В мобільному додатку «Укрзалізниця» з’явилася функція моніторингу квитків з автоматичним викупом
«Укрзалізниця» додає у свій мобільний застосунок нову функцію моніторингу квитків на поїзди внутрішнього сполучення з можливістю автовикупу. Нова опція наразі доступна в стадії бета-тестування.
В «Укрзалізниці» прислухаються до побажань користувачів та поступово покращують якість сервісів. Так, минулого року багато зусиль спрямовували на боротьбу з перекупами. Нині пресслужба підприємства повідомила про те, що користувачі мобільного застосунку, які авторизуються в ньому за допомогою «Дія.Підпису», можуть спробувати функцію моніторингу поїздів.
Наразі доступно два типи відстеження, які стосуються:
- поїздів, квитки на які вже наявні в продажу;
- напрямів із можливістю відстежувати появу в продажі поїздів між обраними містами.
«У випадку моніторингу конкретного поїзда також можливо увімкнути функцію автоматичної купівлі квитків. Для цього треба внести дані пасажирів та оплатити замовлення: при активації функції одразу відбуватиметься зняття коштів, а у випадку, якщо моніторинг буде скасований або потрібні квитки не знайдуться, кошти повернуться на картку автоматично», – йдеться в повідомленні.
Коли система знаходить потрібні квитки, вона надсилає користувачеві push-сповіщення в мобільному застосунку. Тому в компанії радять перевірити, чи увімкнена ця опція. Якщо активувати функцію автовикупу, то сповіщення надходитиме вже про придбані квитки.
Долучитися до тестування можуть усі охочі користувачі мобільних пристроїв на iOS та Android.
В «Укрзалізниці» також звернули увагу на те, що навіть на стадії бета-тестування зніматимуться реальні кошти, а квитки, придбані в режимі тестування, будуть дійсними для поїздок
«Тож радимо не створювати безлічі моніторингів з автовикупом, якщо ви не плануєте бути пасажиром одночасно десятків рейсів», – жартома попередили в компанії.
Усі охочі долучитися до бета-тестування зможуть через «Зворотний звʼязок» повідомляти розробників, якщо раптом щось піде не так. Для цього радять обирати тему «Відстежування вільних місць» – це дозволить співробітникам компанії консолідувати всі зауваження та відповідати швидше.