В Україні стартували продажі ДП Євро-3
Невелика мережа АЗС ZOG розпочала реалізацію ДП Євро-3. Пальне такого класу доступно у Запоріжжі. Воно дешевше та підходить для автомобілів старше 2005 року випуску.
Регіональна мережа автозаправних станцій ZOG (ТОВ “ЗапоріжОйлГруп”) розпочала тестову реалізацію дизельного пального стандарту Євро-3 вроздріб. Про це виданню enkorr повідомив власник мережі Олег Сєровський.
З його слів, наразі цей вид пального доступний на 3-4 станціях мережі. Продають його за ціною 47,00 грн за літр, тоді як літр дизпального стандарту Євро-5 на ZOG коштує 54 грн.
“На відмінну від багатьох інших АЗС, які зараз продають пальне стандарту Євро-3 під виглядом Євро-5, ми вирішили бути чесними і відкритими зі своїми клієнтами. Є такий стандарт, його дозволено в Україні, він дешевший. Вибір за клієнтом”, — сказав Сєровський, додавши, що на його АЗС реалізується ДП обох стандартів.
ДП Євро-3, як він зазначив, виробляє один із українських міні-НПЗ. При цьому Олег Сєровський зізнається, що великого попиту на цей вид пального поки що немає.
“Насправді великим попитом продукт не користується. Техніки, яка б використовувала таке пальне, не так багато, а основні клієнти АЗС — водії легкових автомобілів. Крім того, більшість вантажівок уже на Євро-5”, — каже власник мережі.
Також, із його слів, багато клієнтів ставляться з недовірою до пального, нижчого за стандартом. “Це для нас тестова реалізація, після якої ми зрозуміємо, чи будемо займатися цим надалі”, — підсумував він.
Нагадаємо, в березні 2022 року Кабінет міністрів тимчасово дозволив використання пального стандартів Євро-3 і Євро-4, щоб залучити в країну додатковий ресурс пального.
“ЗапоріжОйлГруп” має роздрібну мережу під брендом ZOG. Наразі мережа оперує сімома АЗС в м. Запоріжжі, й однією — у Дніпропетровській області. Ще 6 станцій компанії розташовано на окупованих територіях. На них компанія не веде операційної діяльності.
Євро-3 — екологічний стандарт, який регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах транспортних засобів із дизельними та бензиновими двигунами. Був введений у Євросоюзі у 1999 році та замінений стандартом Євро-4 у 2005 році. Тобто пальне класу Євро-3 можна використовувати у автомобілях до 2005 року випуску.