В Україні з’явився гібридний Nissan Qashqai з мінімальною витратою пального

Технологія e-POWER передбачає передачу крутного моменту на колеса за допомогою електроприводу, а бензиновий двигун виступає в якості генератора. Така система дозволяє досягти середньої витрати пального у 5,2 л на 100 км.

В офіційній дилерській мережі Nissan в Україні починаються продажі електрифікованого Nissan Qashqai з унікальною технологією e-POWER.

Система e-POWER складається з акумуляторної батареї високої ємності, яка доповнюється 1,5-літровим трициліндровим бензиновим двигуном з турбонаддувом зі змінним ступенем стиснення потужністю 156 к.с., електрогенератором, інвертором та електродвигуном потужністю 140 кВт, аналогічним за розміром і потужністю до тих, що використовуються в електромобілях Nissan. Бензиновий двигун генерує електроенергію, яка може передаватися через інвертор на акумуляторний блок, електромотор або на обидва елементи одразу, відповідно до сценарію руху.

Особливістю цього силового агрегату є те, що колеса приводяться в рух лише завдяки електромотору, що забезпечує миттєву реакцію та лінійне прискорення.

Система e-POWER нового Qashqai забезпечує приємне, плавне водіння без зайвих зусиль, як у стовідсотковому електромобілі, але без потреби в підзарядці, а сумарна потужність 190 к.с. та максимальний крутний момент 330 Нм надають автомобілю високу динаміку та потужність.

Технологія змінного ступеня стиснення

В основі унікальної системи e-POWER від Nissan – 1,5-літровий трициліндровий бензиновий двигун із турбонаддувом і змінним ступенем стиснення, розроблений спеціально для неї. Вперше використана преміальним брендом Infiniti, система змінної компресії двигуна є унікальною функцією двигуна внутрішнього згоряння і дозволяє регулювати ступінь стиснення, забезпечуючи оптимальну продуктивність та економічність в залежності від навантаження на двигун. Напередодні свого першого запровадження у 2018 році в Infiniti, він був включений до списку 10 найкращих двигунів у світі за версією Ward’s, американської автомобільної консалтингової компанії, що базується в США.

Ступінь стиснення варіюється в діапазоні від 8:1 до 14:1. Це досягається рухом приводу, який змінює довжину ходу поршня відповідно до потреби в потужності.

Під час сценаріїв з низьким енергоспоживанням – наприклад, постійна швидкість при хорошому стані заряду акумулятора – ступінь стиснення буде у вищому діапазоні, що оптимізує витрати пального та викиди шкідливих речовин. За високої потреби в енергії, щоб зарядити акумулятор або подати енергію безпосередньо до електромотора, активується нижчий ступінь стиснення, що максимізує вихідну потужність двигуна. Перехід між різними ступенями стиснення відбувається плавно, без будь-якої участі водія.

e-Pedal Step

Як і Nissan LEAF, новий Qashqai e-POWER оснащений інноваційною системою e-Pedal Step — єдиною педаллю, якою здійснюється керування авто. Під час поїздок містом водію постійно доводиться працювати двома чи трьома педалями, що є доволі незручно. e-Pedal Step позбавляє його цієї незручності, адже нею водій може і додавати швидкість, і гальмувати.

Для початку роботи системи її потрібно активувати, увімкнувши перемикач на центральній консолі. Після цього, натискання на педаль буде прискорювати авто, як у звичайному режимі. При відпусканні педалі e-Pedal Step, Qashqai почне гальмувати з гальмівним зусиллям 0,2g, чого достатньо, щоб увімкнулися стоп-сигнали, а швидкість знижувалась до пішохідної. За допомогою цієї педалі можна виконувати дуже плавні маневри на низькій швидкості під час паркування. Водії швидко призвичаюються «відчувати» і відповідно натискати педаль газу на міських дорогах для досягнення плавного руху, і високо оцінюють таке менш обтяжливе керування.

Краща маневровість, економія пального

Перевага системи e-POWER полягає в тому, що двигун працює в оптимальному діапазоні ступенів стиснення, що значно знижує витрату пального і рівень викидів CO2 в атмосферу порівняно з традиційними двигунами внутрішнього згоряння, а також покращується якість їзди завдяки тихій роботі силового агрегата.

Qashqai з унікальною технологією e-POWER приводиться в рух виключно електромотором, що забезпечує моментальне прискорення та унікальний, захопливий досвід водіння у будь-яких умовах. Задля максимально ефективної роботи двигуна у ситуаціях, коли потрібно швидко прискоритись або їхати на високій швидкості, блок керування енергоспоживанням у системі e-POWER може скеровувати енергію, вироблену двигуном, безпосередньо до електромотора через інвертор, на додачу до електроенергії з акумулятора.

Під час зниження швидкості або гальмування, кінетична енергія повертається до акумулятора, оптимізуючи роботу системи.

Загальноєвропейські дослідження показали, що потенційні власники Qashqai e-POWER проводитимуть майже три чверті свого часу за кермом у місті та передмісті. Тому система e-POWER розроблялась таким чином, щоб вона була максимально ефективною і раціональною саме у таких умовах. При цьому задоволення від водіння залишається пріоритетом. В результаті авто миттєво набирає швидкість завдяки повністю електричному приводу коліс, а через відсутність КПП передача потужності відбувається плавно і невідчутно.

Досвід керування електромобілем, який не потрібно заряджати

Дослідження Nissan показали, що водії кросоверів у Європі понад 70% свого часу за кермом проводять у містах і передмісті. Також було виявлено, що часто у виборі автомобіля споживачі відмовляються від авто з великими витратами пального на користь більш екологічних моделей.

Новий Nissan Qashqai e-POWER вже найближчим часом з’явиться в офіційній дилерській мережі Nissan в Україні за ціною від 973 300 грн.

Джерело auto.24

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше