Влада Німеччини: перехід на електромобілі вимагатиме більше часу, ніж заявило багато країн
Бувши найбільшим виробником автомобілів у Європі, Німеччина не поспішала наслідувати приклад інших країн регіону, які взяли на себе підвищені зобов’язання у сфері відмови від нафтових видів палива в транспорті. При цьому влада країни вирішила збільшити кількість експлуатованих машин на електротязі до 15 млн штук до 2030 року. До цієї вибірки неминуче увійдуть і гібриди, як пояснює міністр транспорту ФРН.
За інформацією Reuters, на конференції під егідою видання Handelsblatt Фолькер Віссінг (Volker Wissing) дав зрозуміти, що заявлена мета буде включати й гібриди, оскільки збільшити парк чистокровних електромобілів до 15 млн до 2030 року малоймовірним. У листопаді урядова коаліція спочатку хотіла добитися виведення на дороги Німеччини до зазначеного терміну 14 млн. електрифікованих транспортних засобів, близько 10 млн. з яких використовували б виключно тягові акумулятори як джерело енергії. Пізніше домовленість була досягнута на 15 млн. транспортних засобів з електричною силовою установкою.
Гібриди, як пояснив Міністр транспорту Німеччини, зроблять свій внесок у досягненні поставленої мети. З мільйона експлуатованих зараз у країні транспортних засобів із тяговими електродвигунами половина є гібридами. Прийнятним компромісом при переході на вуглецево-нейтральний транспорт Віссін вважає використання синтетичних видів палива, що комбінують водень і діоксид вуглецю, який уловлюється з атмосфери. На такому паливі після деякої адаптації можуть працювати існуючі двигуни внутрішнього згоряння, але масове виробництво синтетичного палива поки утруднене й обходиться дуже дорого. Авіація та судноплавна галузь будуть переводитися на використання такого палива насамперед, а якщо обсягів виробництва буде достатньо, то вантажний наземний транспорт наслідуватиме приклад. Нагадаємо, що найбільший автовиробник світу, корпорація Toyota Motor, також вважає адаптацію ДВЗ до роботи на водневому паливі одним зі способів полегшити перехід до вуглецевої нейтральності.