Volkswagen покидає російський ринок
Німецький концерн шукає покупця на виробничий майданчик у Калузі.
За даними німецької газети Frankfurter Allgemeine Zeitung, Volkswagen все ж таки має намір піти з російського ринку. Наглядова рада концерну не бачить можливості поновлення постачання комплектуючих, а тому хоче продати підприємство в Калузі, швидше за все – російським чи китайським інвесторам.
При цьому вийти з бізнесу виробник зможе не раніше, ніж з’явиться ясність, хто візьме на себе подальше обслуговування автомобілів, і не буде виконано всіх зобов’язань перед 4000 місцевими співробітниками.
Раніше кілька російських видань повідомили, що підприємство почали готувати до продажу, і його вже відвідали делегації потенційних покупців із Казахстану та Австрії, а також представники Мінпромторгу. Як можливе майбутнє власника майданчика назвали казахстанську компанію «Азія Авто», яка має ліцензію на випуск автомобілів Vokswagen і Skoda. Подібна угода допомогла б німецькій групі вийти із прямого володіння активом, зберігши при цьому виробництво у Калузі.
Нагадаємо, у калузькій області випускалися Volkswagen Polo та Tiguan, Skoda Rapid, а також двигуни 1.6 MPI. 3 березня цього року складання машин та їх постачання дилерам призупинили.
Раніше німецький концерн ліквідував виробничий майданчик у Нижньому Новгороді, який також простоював з початку весни. Там на потужностях “Групи ГАЗ” збирали за контрактом Volkswagen Taos, Skoda Kodiaq, Karoq та Octavia.
За даними комітету автовиробників Асоціації європейського бізнесу, у першій половині 2022 року Volkswagen продав на російському ринку 14 458 автомобілів (-72%), посівши восьме місце у рейтингу брендів. При цьому на червень з них припала лише 671 штука (-93%). Результати Skoda – 14 649 (-72%) та 659 (-93%) автомобілів відповідно.