Вуглецево-нейтральне пальне стало реальністю: ним заправляють Ferrari 360

Синтетичне паливо – це не наукова фантастика. Воно вже використовується в деяких програмах, зокрема в перегонах. Використання його на звичайних авто опоки що економічно недоцільне.

Пальне, зроблене для спортивних авто, не обов’язково підходить для усіх транспортних засобів, але YouTube-канал Seen Through Glass наважився на експеримент, щоб оцінити використання газу компанії на основі біомаси в серійному автомобілі.

Звичайно, пересічна людина не їздить містом на Ferrari 360. Але суперкар все ще служить еталоном для того, щоб побачити, як двигун, що розроблений для викопного палива, працює з чимось іншим у баку. У цьому випадку пальне виробляється з поєднанням біомаси та водню. Біомаса ґрунтується на сільськогосподарських культурах, і коли вона вся оброблена, в результаті виходить пальне, яке працює як бензин.

Так, це також означає, що він горить і виділяє викиди вуглецю, як бензин. Однак вивільнений вуглець уже є частиною поточного вуглецевого циклу, який поглинається протягом кількох місяців у міру росту сільськогосподарських культур. Як наслідок, у відео стверджується, що це рішення з нейтральним викидом вуглецю. «Зберіть кілька старих культур, переробіть їх на пальне за допомогою водню, і вирушайте в перегони», – рекомендують автори відео.

У випадку палива P1 ми маємо на увазі це буквально. Компанія вже постачає синтетичне паливо для Чемпіонату світу з ралі, і нещодавно воно було використано для демонстрації автомобіля Формули-1 1990-х років.

Цей власник Ferrari зізнався, що почувається комфортно, випробувавши його на високооборотному 3,6-літровому V8 360. І, що не дивно, автомобіль працював так, як і повинен. Єдиним аспектом, не розглянутим у відео, була витрата пального.

Джерело motor1

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше