Xiaomi оголосила Apple «війну не на життя, а на смерть»
Xiaomi в черговий раз заявила про свій серйозний намір протягом найближчих кількох років стати лідером ринку смартфонів.
Засновник і виконавчий директор Xiaomi Лей Цзюнь (Lei Jun) заявив у китайській соціальній мережі Weibo, що компанія зосередиться на висококласному сегменті світового ринку смартфонів, щоб безпосередньо конкурувати з Apple, намагаючись заповнити порожнечу, залишену Huawei.
«Ми прагнемо повністю зрівнятися з Apple з точки зору продукту і досвіду та стати найбільшим брендом високого класу в Китаї в наступні три роки», – підкреслив Цзюнь.
Він також описав конкуренцію з Apple в сегменті смартфонів високого класу як «війну не на життя, а на смерть», і Xiaomi має намір її виграти.
Таким чином, найближча мета китайського виробника – очолити китайський ринок смартфонів, а потім вже переходити до глобального.
До речі, у четвертому кварталі 2021 року Apple обігнала Vivo і вперше за шість років стала провідним брендом смартфонів у Китаї. Одночасно Apple стала провідним постачальником смартфонів у світі: кожен п’ятий проданий смартфон був iPhone.