YouTube почав тестувати рекламу в коротких роликах Shorts (це аналог TikTok)
Під час недавнього квартального звіту Google окремо відзначила успіх YouTube Shorts — щоденна кількість переглядів коротких роликів на платформі сягнула 30 мільярдів, що вчетверо більше, ніж рік тому. Тепер же відеосервіс береться за монетизацію і починає тестувати рекламу (оголошення, орієнтовані на встановлення мобільного додатка, та інші рекламні акції). Про це розповів інвесторам головний директор з розвитку бізнесу Google Філіп Шиндлер.
«Ми відчуваємо незначний зустрічний вітер на шляху до збільшення доходів, оскільки кількість переглядів Shorts зростає у відсотках від загального часу на YouTube.
Ми тестуємо монетизацію у роликах Shorts, і ранні відгуки та результати рекламодавців обнадійливі».
Рут Порат,
фінансова директорка Alphabet
YouTube генерує значну частку рекламного виторгу Google. За підсумками першого кварталу 2022 року дохід від реклами на YouTube зріс до $6,86 млрд, тоді як усього Google отримала від рекламного бізнесу $54 млрд. Водночас цей результат виявився нижче очікувань інвесторів, а в YouTube окремо відзначили падіння реклами з прямими відгуками, як-от, кампанії з встановлення додатків.
Ясна річ, що керівництво YouTube такий стан речей не влаштовує, особливо на тлі запуску у серпні 2021 року програми YouTube Shorts Fund — фонду у розмірі 100 мільйонів доларів США, який протягом двох років буде розподілятися серед авторів, які публікують короткі відео. До речі, з грудня 2021 року автори YouTube Shorts з України також можуть отримувати бонусні виплати від $100 до $10 000.