YouTube вимикає посилання на Shorts для боротьби зі спамом
YouTube спостерігає значний сплеск популярності YouTube Shorts з моменту його запуску, зокрема завдяки тому, що творці тепер можуть отримувати дохід від свого вмісту. Важливою особливістю YouTube Shorts є зручність обміну посиланнями.
Однак для боротьби зі спамом набудуть чинності певні зміни. Починаючи з 31 серпня YouTube забороняє розміщувати певні посилання на платформі. Це передусім передбачає видалення посилань, які можна натиснути, у помітних областях YouTube Shorts, як-от коментарі та описи.
У результаті після 31 серпня спільні посилання в коментарях YouTube Shorts, описах і вертикальній живій стрічці більше не можна буде натискати. Крім того, піктограми соціальних мереж, які можна натиснути, зараз присутні на банері каналу на робочому столі, також буде видалено.
НОВІ РЕЖИСЕРСЬКІ МЕХАНІЗМИ ДЛЯ ТВОРЦІВ
YouTube запровадить новий підхід, починаючи з 23 серпня, щоб дозволити творцям спрямовувати своїх глядачів до довшого вмісту:
Помітні посилання, які можна натиснути, на сторінках каналів: як мобільні, так і комп’ютерні глядачі помітять помітні посилання, які можна натиснути, у профілях каналів творців, розташовані біля кнопки «Підписатися». Творці можуть використовувати цей простір для обміну веб-сайтами, соціальними профілями, сайтами товарів та іншими посиланнями, які відповідають Правилам спільноти.
Повна інтеграція коротких відео та іншого вмісту: визнаючи важливість посилань, які можна натиснути, допомагаючи творцям спрямовувати свою аудиторію коротких відео на інші типи вмісту, YouTube розробляє для творців безпечніший спосіб спрямовувати глядачів із коротких відео на додатковий вміст YouTube. Цю реалізацію заплановано на кінець вересня.
Боротьба зі спамом за межами посилань
YouTube визнає згубний вплив спаму та шахрайства на взаємодію з користувачем. Щоб розв’язати ці проблеми, YouTube активно вдосконалює такі сфери:
Зменшення видачі себе за іншу особу: YouTube досяг значних успіхів у виявленні та видаленні каналів, які видають себе за іншу особу, особливо тих, які імітують популярних авторів і громадських діячів. Це призвело до збільшення видалення таких каналів на понад 35% між 1 кварталом 2022 року та 1 кварталом 2023 року.
Покращена модерація коментарів: YouTube удосконалив свій інструмент «Підвищити суворість», виявляючи й утримуючи потенційно спамові або неприйнятні коментарі для оцінки творців. Згідно з даними YouTube, ці вдосконалення призвели до 200% зростання кількості коментарів, які залишаються на розгляд за допомогою цієї функції, у перший тиждень червня порівняно з травнем.