Затримки поставок Tesla покупцям досягли декількох місяців
Покупці, які замовили електромобілі Tesla досить давно, скаржаться на великі затримки з поставками. Замість того щоб отримати новенькі електромобілі, вони змушені позичати транспорт у друзів і знайомих, брати машини в оренду, користуватися каршерінгом та іншими сервісами.
В першу чергу мова йде про покупців з Флориди та Каліфорнії. Раніше в цьому році Tesla вже повідомляла про затримки з постачання Model S, але тепер проблеми поширилися і на менш дорогі Model Y.
Судячи з усього, компанія продовжує перебувати в «логістичному пеклі», про який глава Tesla Ілон Маск (Elon Musk) повідомляв ще з 2018 року. Проблема посилюється в міру того, як виробник нарощує обсяги випуску. Тільки в другому кварталі поточного року він поставив понад 200 000 машин, на 144% більше, ніж в аналогічному кварталі минулого року. Ще однією важливою причиною затримок є світовий дефіцит комплектуючих, в першу чергу — напівпровідників, про що компанія вже неодноразово звітувала перед інвесторами.
При цьому персонал буквально не знає, що відповісти клієнтам — рядові співробітники не мають необхідної інформації, а топ-менеджмент не поспішає ділитися подробицями про проблеми компанії. За деякими даними, одному зі співробітників довелося звільнитися після того, як він написав відчайдушний лист безпосередньо главі компанії Ілону Маску (Elon Musk) в обхід чинної «вертикалі влади» в пошуках причини затримок постачання Model S. Після цього, як повідомляє CNBC, охочих з’ясовувати Причини серед співробітників не знаходиться. В цілому працівникам відомо, що компанія страждає від нестачі комплектуючих і проблем із застосуванням нового обладнання на заводі у Фрімонті.
Після замовлення зі стодоларовим безповоротним депозитом покупці часто чекають набагато довше обумовлених раніше термінів, причому дати доставки змінюються довільним чином. При цьому багато хто бере машини в кредит і стикаються з масою бюрократичних проблем, багато в чому, як вважають клієнти — через відсутність якісного зворотного зв’язку з боку виробника.
Від проблем не захищені навіть зірки. Відомий музикант Девід Кросбі (David Crosby) повідомив в Twitter, що дотепер не отримав Tesla, замовлену ще сім місяців тому, додавши, що «Tesla брехала нам чотири рази про час доставки».