Завдяки супутниковому зв’язку дальність плавання дрона Magura V5 зросла до 800 км
Українські інженери першими у світі вирішили критичну проблему надводних безпілотників. Йдеться про збереження зв’язку під час керування ними на значних відстанях.
За словами Олександра Киричевського зі спеціалізованого видання Defense Express, нечасте застосування морських дронів у світі пояснюється саме цією проблемою. Атака поблизу Новоросійська показала, що українським інженерам вдалося забезпечити зв’язок з безпілотником через супутник на великій відстані.
Дрон, який атакував десантний корабель, зовні схожий на Magura V5, який дебютував на стамбульській виставці IDEF’23. Для управління безпілотником використовуються радіомережа і супутниковий зв’язок. Інтегрована в плавзасіб камера транслює зображення на пульт оператора в онлайн-режимі.
Атаку в Новоросійську військовий експерт назвав “гучним ляпасом росії”. Вона показала, що жоден корабель ЧФ рф більше не може почуватися в безпеці. Вага бойової частини Magura V5 становить 350 км. Цього достатньо для виведення з ладу великого десантного корабля.
За словами відставного каперанга Павла Лакійчука, донедавна дальність українських морських безпілотників була обмежена. Інцидент у Новоросійську свідчить про те, що Magura V5 здатний вражати цілі на дистанції до 800 км. Цього достатньо для атаки Новоросійська, Туапсе та інших чорноморських портів рф.