З’ясувалося, що Японія вирішила проблему 5G та авіації ще рік тому
У США продовжуються спроби вирішити конфлікт між представниками авіаційної галузі, які побоюються, що прилади на літаках не зможуть коректно працювати в зоні дії 5G-мереж сантиметрового діапазону, та індустрії мобільного зв’язку, яка хоче зберегти за собою дану ділянку спектру. Оператори створюють буферні зони навколо аеропортів, а світові авіакомпанії скасовують деякі рейси за американським напрямом. Як з’ясувалося, у Японії цю проблему вирішили ще рік тому.
Японський Дослідницький інститут електронної навігації (ENRI) опублікував 21-сторінкове дослідження, матеріали якого у березні минулого року було передано Міжнародній організації цивільної авіації. У документі наводяться описи випробувань за участю радіовисотомірів виробництва Rockwell Collins та Honeywell – ці компанії є постачальниками обладнання для літаків Boeing та Airbus.
За результатами випробувань японські вчені зробили висновок, що для відсутності перешкод на авіаційному устаткуванні достатньо кількох простих запобіжних заходів: виділити як мінімум 60 МГц захисної смуги в діапазонах мобільних операторів, забезпечити буферну зону з розрахунку висоти менше 400 м від нижньої точки літака, а також направити випромінювачі у бік землі, щоб імпульси не піднімалися вище горизонтальної лінії базових станцій. Нагадаємо, нещодавно профільні європейські та британські регулятори заявили, що не бачать у 5G-обладнанні жодної загрози для авіації.