З’явилися зображення нового електромотоцикла Triumph (фото)
Майже два роки тому британський ветеран мотоіндустрії Triumph оголосила про партнерство з Williams Advanced Engineering в проєкті створення інноваційної платформи для електромотоциклів. І ось компанія показала перші ескізи майбутнього прототипу, а також розкрила деякі подробиці про силову установку байка.
Наявність в команді розробників інженерів з WAE – сама по собі гарантія продуктивності майбутнього мотоцикла, пише New Atlas. І дійсно, прототип TE-1 створений для любителів абсолютних швидкостей. 10-кілограмовий мотор виробництва Integral Powertrain видає при максимальному навантаженні 130 кВт і 174 л. с., а в робочому режимі – 80 кВт і 107 л. с. Батарея WAE на 360 вольт здатна на 170 кВт, і поповнити її до 80% можна буде менш ніж за 20 хвилин.
Ємність батареї 15 кВт * год. Запас ходу Triumph ще не оголосила, але імовірно він складе приблизно 200 км. Втім, WAE раніше стверджувала, що зробила «квантовий стрибок» в щільності енергії й зниження маси акумулятора, а Integral стверджувала, що «встановила нові стандарти ефективності електричних мотоциклів», так що реальні показники можуть виявитися більш вражаючими.
«Ми витратили багато часу над батареєю, – заявив Дірро Ардашев, старший комерційний менеджер у WAE. – Зробити її такою, як треба, безперечно, найважливіше в мотоциклі, ніж в будь-якому іншому вигляді електричного транспорту. Ми й справді розсунули межі, щоб знизити масу та оптимізувати положення усередині рами, щоб поліпшити керованість. Більш того, ми також підвищили продуктивність батареї, збалансувавши дизайн елементів живлення заради прискорення і дальності, за допомогою моделювання, заснованого на їзді по треку. Іншими словами, вийшло максимально агресивно».
Таким же агресивним, незграбним і сучасним виглядає дизайн прототипу, який не приховує, що перед нами – саме електричний мотоцикл. Як буде виглядати реальний прототип – ми дізнаємося пізніше. Але, як обіцяють представники компанії – ще в цьому році.