Mercedes-Benz показала прототип електричного Geländewagen з функцією “танкового розвороту”
На виставці споживчої електроніки CES 2024 Mercedes-Benz представив прототип свого майбутнього електричного Geländewagen, який, як очікується, отримає позначення EQG після випуску. Електрична версія культового Geländewagen, або G-Klasse, вже давно перебуває в розробці німецького автовиробника.
Передсерійний зразок, представлений на CES 2024, був “одягнений” у легкий камуфляж, що дає змогу зрозуміти форму та розміри кузова. Mercedes-Benz планує випустити EQG до кінця року, а потенціал для серійного виробництва залежить від наявності анодів Sila з підвищеним вмістом кремнію. Ці аноди мають вирішальне значення для створення потужної, але легкої тягової батареї.
Що відомо про Mercedes-Benz EQG
Флагманський варіант EQG матиме чотири електродвигуни, по одному на кожне колесо, що дозволить йому виконувати маневр “танковий розворот”.
Демонстрація цієї функції була проведена на мокрому асфальті, а не на снігу чи піску.
Інші звичні фішки “кубика”
До впізнаваних особливостей електричного G-Class можна віднести виразну “квадратну” кришку для запасного колеса ззаду, хоча залишається незрозуміло, чи вміщує вона повнорозмірне колесо. На відміну від деяких електричних аналогів, які жертвують запасним колесом через обмежений простір під підлогою багажника, зайнятий тяговим акумулятором, EQG може зберегти цю традиційну особливість, вмонтувавши його в задні розпашні двері.
Передню частину електричного варіанту прикрашає фальшрадіаторна решітка, з двома вузькими прорізами з кожного боку корпоративного логотипу, щоб зберегти подобу традиційної естетики G-Klasse.
Попри важливість аеродинаміки для електромобілів з точки зору запасу ходу і ефективності, Mercedes-Benz, схоже, вирішив не змінювати форму кузова для поліпшення аеродинаміки, залишаючись вірним спадщині G-Klasse.
Хоча очікується двомоторна версія, всі конфігурації збережуть повний привід. Позначення EQG, узгоджене з новою номенклатурою електромобілів Mercedes-Benz, залишається невизначеним, оскільки на виставці CES 2024 був представлений прототип з номерним знаком “G-Class Prototype”.
Повідомляється, що комбінація “EQ” у назві електромобіля може бути скасована. Вибір остаточної назви, швидше за все, стане відомий ближче до анонсу серійної версії, а вихід позашляховика на ринок очікується не раніше 2025 року, що робить передчасними спекуляції на тему конкретних характеристик і цін.