ПриватБанк може заблокувати картку за кількість транзакцій
Українські банки можуть заблокувати рахунки своїх клієнтів, якщо здійснені за ними операції здаватимуться фінустанові підозрілими. З такою проблемою зіткнувся й клієнт ПриватБанку, який здійснив значну кількість транзакцій на картки інших людей.
Відповідний відгук чоловік залишив на порталі “Мінфін”.
За словами клієнта банку, через те, що він здійснив досить багато операцій з грошовими переказами зі свого рахунку на інші картки, імовірно, було досягнуто встановленого щомісячного ліміту.
“Я спробував 30 січня зайти у свій акаунт в мобільному додатку, але мені видало помилку. Коли подзвонив 3700, автовідповідач повідомив, що мій рахунок заблоковано і треба надати реквізити іншого банку для перерахування залишку коштів на рахунку”, – розповів чоловік.
Дійсно, у ПриватБанку є певний ліміт переказів коштів зі свого рахунку на інші картки, по Україні – 200 переказів на місяць, за кордон – 20 переказів на місяць. Якщо цей ліміт буде порушено, то банк може обмежити можливість користуватися карткою.
У своєму відгуку чоловік також поцікавився щодо причини розірвання ділових відносин з банком та чи може він якось продовжити користуватися послугами цієї фінустанови, адже відвідавши відділення чоловік не отримав відповіді на ці питання.
Що відповіли в ПриватБанку
Працівники фінустанови відреагували на дану скаргу клієнта та зазначили, що всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур та відповідають вимогам безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
“Наразі обслуговування рахунку обмежене, відновити співпрацю з банком змога відсутня”, – відповіли клієнту в ПриватБанку.
У коментарі на відгук клієнту пояснили, що при розірванні ділових відносин з банком, він може переказати залишок коштів до іншого банку. Однак чітку причину блокування рахунку чоловіку так і не зазначили.