“Google Карти” отримали ШІ, який допоможе знаходити цікаві місця
Google інтегрувала ШІ-алгоритм у картографічний сервіс, щоб допомогти користувачам знаходити цікаві місця за допомогою великих мовних моделей (LLM). Нова функція в Google Картах буде відповідати на запити про рекомендації по магазинах і ресторанах, використовуючи LLM «для аналізу великих даних про більш ніж 250 млн місць та перевіреної інформації від спільноти, що налічує понад 300 млн учасників, щоб швидко пропонувати місця, куди піти».
Розробники з Google не перший рік докладають зусиль для того, щоб зробити з картографічного сервісу компанії інструмент, що дозволяє шукати та відкривати нові місця. Використання для цього генеративної нейромережі здається цілком логічним кроком. Згідно з наявними даними, нова функція пошуку місць у Google Картах працює дуже схоже на те, що можна побачити в ШІ-версії пошуковика компанії.
Користувачеві достатньо вказати, яке місце його може зацікавити, наприклад, «місця з вінтажною атмосферою». Після цього ШІ-алгоритми підберуть відповідні варіанти на основі аналізу великої інформації з «Google Карт» про прилеглі заклади, а також опрацюють наявні фотографії, оцінки та відгуки користувачів. Зрештою сервіс підготує кілька пропозицій, які найбільше відповідають критеріям запиту користувача.
Google заявила, що на етапі тестування доступ до нової функції буде відкрито для учасників експертної спільноти компанії у США. Ця організація існує як мінімум з 2019 року, а її члени пишуть огляди, діляться фотографіями, відповідають на запитання, редагують опис місць та перевіряють достовірність інформації у Google Картах.
Після завершення етапу тестування ШІ-пошук місць у картографічному сервісі Google стане доступним користувачам на території США. Коли це нововведення з’явиться за межами домашнього ринку, поки що невідомо