З 4 березня Meta вводить нові норми для реклами соціальних тем в Україні

4 березня 2024 року Meta посилить заходи з забезпечення прозорості реклами, що стосується соціальних питань в Україні. Про це повідомляє пресслужба компанії.

У Meta вважають, що більша прозорість веде до підвищення підзвітності та відповідальності як з боку самої компанії, так і серед рекламодавців. Тому гігант соцмереж вирішив поширити ці зусилля на глобальному рівні, у тому числі й в Україні.

Що зміниться для рекламодавців Facebook 4 березня

Починаючи з 4 березня 2024 року Facebook зобов’яже рекламодавців, котрі бажають запустити рекламу, пов’язану з соціальними питаннями в Україні, пройти авторизацію та додати застереження «Оплачено коштом» до оголошення.

Розміщувати рекламу, що стосується соціальних питань, можуть тільки адміністратори сторінки. Принаймні один з них має пройти верифікацію особи.

Meta розглядає документи протягом 48 годин, а перевірка застережень зазвичай завершується протягом 24 годин. Час розгляду рекламних оголошень може тривати до 72 годин.

Надалі рекламні оголошення будуть зберігатися у Meta’s Ad Library протягом семи років. Це необхідно для того, щоб громадськість могла бачити, хто запускав рекламу та деталі налаштувань таргетингу.

Ми хочемо бути певні, що люди в Україні мають доступ до деталей такої реклами та знають, хто за нею стоїть
Катерина Крук, керівниця з питань публічної політики щодо України в Meta

Що належить до соціальних тем в Україні

Згідно з політикою Meta, до соціальних тем в Україні належать:

  • громадянські та політичні права;
  • імміграція;
  • політичні цінності та урядування;
  • злочинність;
  • економіка;
  • питання безпеки та зовнішня політика;
  • екологічна політика;
  • вогнепальна зброя;
  • здоров’я.

Нові правила доповнюють політику Meta щодо реклами стосовно виборів або політики, яка діє в Україні з 2019 року. Більше інформації про нововведення можна отримати за посиланням.

Джерело speka facebook

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше