Yamaha показала перший у світі моторний човен із підвісним ДВЗ на водні
Днями на виставці в Маямі компанія Yamaha показала перший у світі моторний човен із підвісним двигуном внутрішнього згоряння на водні. Це не просто човен із новим мотором. Це випробувальний комплекс, від самого початку створений як інтеграційний для нових безвуглецевих технологій. Польові випробування човна і мотора почнуться влітку, щоб виявити сильні та особливо слабкі місця в проєкті.
Прототип моторного човна з підвісним ДВЗ на водні японський розробник створював спільно з компаніями Roush і Regulator Marine. Компанія Roush, як фахівець у системах живлення, двигунах і транспортних системах: від автомобілів до аерокосмічної галузі, розробила блок зберігання, витрати, заправлення та правила безпеки під час поводження зі стисненим воднем. Фактично Roush запропонувала конструкцію балонів для водню та систему подачі палива в двигун.
Розробнику і виробнику моторних човнів – компанії Regulator Marine – довелося враховувати “балонну” особливість водневих ДВЗ і проектувати човен з урахуванням оптимального розміщення балонів. Балони зі стисненим воднем розмістили по центру човна, прибравши звідти низку деталей – ящиків для рибальських снастей та інше. У майбутньому, ймовірно, моторні човни для ДВЗ на водні доведеться проєктувати з урахуванням більш раціонального розміщення балонів, що може призвести до цікавих варіантів дизайну.
На виставці Yamaha не стала поширюватися про характеристики двигуна на водні. Відомо, що представлена модифікація створена на основі штатного бензинового ДВЗ Offshore V8 потужністю 425 і 450 к.с. – старшого в лінійці підвісних моторів для човнів компанії. Буде цікаво дізнатися про випробування прототипу. Партнери впевнені, що за такими двигунами майбутнє. Головне, щоб їхня експлуатація була безпечною.