Китайський бомбардувальник H-6N зафіксовано з новою аеробалістичною ракетою YJ-21
У китайських соціальних мережах з’явилося фото реактивного бомбардувальника Xian H-6N з аеробалістичною протикорабельною ракетою.
Про це повідомляє видання Defence Blog.
Нова ракетна система, як повідомляється, має назву YJ-21. Експерти вважають, що бойова частина ракети з самонаведенням є маневреною та гіперзвуковою.
Найімовірніше, вона першочергово призначена для ураження кораблів, однак є можливість ураження наземних об’єктів.
Експерти припускають, що дальність ураження ракети може складати до 1,5 тисячі кілометрів, а її швидкість становить 9 махів.
Звіти Військово-морських сил Народно-визвольної армії Китаю свідчать, що YJ-21 була розроблена з використанням технічних рішень протикорабельної балістичної ракети DF-21D.
Китайські протикорабельні спроможності
За повідомленням “Мілітарного” військово-морські сили Народно-визвольної армії Китаю провели навчання з використанням протикорабельних ракет YJ-62, що перекривають майже все Жовте море.
Навчання відбулися у місті Хайянг, провінції Шаньдун на узбережжі Китаю. Подібні навчання, ймовірно, є першими та мають стратегічні наслідки для Жовтого моря.
YJ-62 або Yingji-62 – це китайська трансзвукова протикорабельна ракета середньої дальності з АГСН, яка призначена для ураження надводних кораблів різного призначення.
Китайці заявляють, що вона може працювати в умовах радіоелектронної протидії.
Ракета може використовуватися на берегових ракетних комплексах, літаках, надводних кораблях та підводних човнах.
Ракета існує у двох варіантах – YJ-62 з дальністю до 400 кілометрів та експортний C-602 з дальністю до 280 кілометрів.
Вона оснащується двигуном WS-500, на ракетах морського та наземного базування встановлюють розгінний блок.
Стартова маса ракети складає 1350 кілограмів, маса бойової частини – 300 кілограмів.
Китайські морські амбіції
Раніше стало відомо, що на китайському авіаносці «Фуцзянь» випробували електромагнітну катапульту.
Випробування катапульти – це важливий етап випробувань будь-якого сучасного авіаносця, який проводиться перед етапом ходових випробувань.
Відомо, що протягом наступного року «Фуцзянь» повинен вийти в море, а введення в експлуатацію, якщо не буде виявлено проблем, заплановане на 2025 рік.
Електромагнітна катапульта – це новинка у ВМС НВАК, «Фуцзянь» став першим китайським авіаносцем, який її отримав. Інші авіаносці, «Ляонін» (колишній «Варяг» проєкту 1143 «Кречет») та національний «Шаньдун», обладнані трампліном.
Раніше, 25 листопада повідомлялося, що Китай впроваджує stealth-елементи на свої дизель-електричні підводні човни класу 039A (Yuan), модернізація отримала індекс 039C.
Нещодавно нові підводні човни класу 039C були помічені з новою stealth-надбудовою (на морському сленгу – вітрилом), яка призначення для зменшення помітності судна на гідролокаторах (сонарах) противника.
Раніше це було лише припущенням, однак китайські науковці опублікували у польському журналі Archives of Acoustics дослідження, у рамках якого вимірювався вплив схожої конструкції на імпульси гідролокаторів.