Оскароносний «20 днів у Маріуполі» б’є рекорди на українських стримінгових платформах
Оскароносна документальна стрічка Мстислава Чернова «20 днів у Маріуполі» досягла значного успіху на українських стримінгових сервісах, встановивши нові рекорди переглядів та продажів. Як повідомляє Forbes, вона стала найбільш переглянутим фільмом на Takflix за весь час і встановила рекорди продажів на «Київстар ТБ», випереджаючи навіть світові блокбастери. «За перший вікенд після релізу, фільм обійшов такі відомі стрічки, як «Мої думки тихі» та «Співає Івано-Франківськтеплокомуненерго», — розкривається у звіті.
На платформі Volia TV фільм переглянуло близько 18% користувачів, «загалом всього за три дні стрічка зібрала уп’ятеро більше переглядів, у порівнянні з усіма іншими фільмами онлайн-кінотеатру», — додали на платформі. Megogo також відзначив небувалий успіх фільму, повідомивши про понад 21 000 відкритих доступів до стрічки, що включає передзамовлення, встановивши рекорд серед документального кіно на цьому сервісі.
Фільм «20 днів у Маріуполі» також показав чудові результати в кінотеатрах, ставши найкасовішою документальною стрічкою в Україні зі зборами у 2,2 млн гривень на початок березня. Міжнародна аудиторія має можливість переглядати фільм на таких платформах як Apple TV, Amazon Prime, Google Play, Microsoft Movies & TV та інших.
Ця стрічка не тільки здобула «Оскар» за «Найкращий документальний фільм», але й стала першим українським фільмом, якому це вдалося. Фільм детально розповідає про облогу російськими окупаційними військами Маріуполя у лютому-березні 2022 року, документуючи гуманітарну катастрофу, роботу лікарів, бомбардування росіянами пологового будинку, масові поховання загиблих цивільних та інші злочини путінського режиму. За словами режисера Мстислава Чернова, фотографа Євгена Малолєтка та продюсерки Василіси Степаненко, які отримали Пулітцерівську премію за свою роботу, метою фільму було не тільки задокументувати події, але й привернути увагу світу до трагедії, що розгорталася.