Електроцикл Voxan Wattman встановив 11 світових рекордів
Пандемія внесла серйозні корективи в плани французької компанії Voxan, якій довелося відмовитися від випробувань нового електробайка на просторих солончаках в Болівії. Замість цього конструктори й гонщики задовольнялися небезпечно короткою злітно-посадковою смугою аеродрому Шатору Сантр під Парижем, протяжністю 3,2-кілометри. Однак це не завадило їм встановити на новому Wattman, потужністю 270 кВт не один або два, а відразу 11 світових рекордів.
Електробайк вагою понад 300 кг тестувався в декількох режимах — з повнорозмірним обтічником, з його мініатюрною версією і без обтічника зовсім. Перший рекорд був поставлений на версії з повним обтічником, коли після подолання 1,6 км дистанції Wattman розігнався до 366,94 км / год. Попередній рекорд належить Mobitec EV-02A і становив 329 км / год. Гонщик зізнався, що в якийсь момент стрілка на спідометрі стрибнула до 400 км / год, але через малу довжину траси йому довелося скинути хід.
Електроцикл Voxan Wattman
При установці малого обтічника, електромотоцикл зумів розігнатися до 372 км / год, з середньою швидкістю в 349,38 км / год. Крім цього в той же день були зареєстровані такі рекорди:
Проїзд чверть милі з частковим обтічником на швидкості 394,45 км / год;
Та ж дистанція, але без обтічника – 357,19 км / год;
Заїзд на 1 км, з частковим обтічником, досягнута швидкість 386,35 км / год;
Чверть милі, старт з місця, без обтічника – 126 км / год;
Той же заїзд, але з частковим обтічником, розгін до 127,3 км / год;
Дистанція 1 км, старт з місця, без обтічника – 185,56 км / год;
Ті ж умови, але з частковим обтічником, показник 191,84 км / год;
Заїзд на 1 милю, старт з місця, без обтічника – 222,82 км / год;
Повторний заїзд, але з мінімальним обтічником – 225 км / ч.
Команда Voxan залишилася задоволена результатами випробувань і анонсувала нові на 2022 рік. Заявлено бажання досягти впевненого руху електричного мотоцикла на швидкостях від 400 км / год і вище.