У Twitter з’явилася ще одна “галочка верифікації” — сірого кольору, для позначення знаменитостей і ЗМІ
Ви можете купити синю галочку, скориставшись передплатою Twitter Blue, але деякі облікові записи та організації отримають ще одну — сіру.
Twitter впроваджує додатковий тип верифікації, щоб допомогти відрізнити облікові записи, якщо користувачам дійсно потрібно знати, чи реальні вони. Користувачі, що сплачують за Twitter Blue $7,99 отримають “синю галочку”, а деякі облікові записи для урядів, компаній або громадських діячів відзначать ще й сірою (насправді, технічно вона білого кольору).
So now there’s two verified checks. One that shows next to your profile in replies, in retweets, and everywhere else: It means you’re a Twitter Blue subscriber.
The other one (“Official”) only shows up on certain profiles and on tlmeline…… pic.twitter.com/qXZ1lfxFIc
— Marques Brownlee (@MKBHD) November 9, 2022
“Багато людей запитували, як відрізнити передплатників Twitter Blue з синіми галочками від облікових записів, які підтверджені як офіційні — для них ми вводимо галочку Official”, — каже Естер Кроуфорд із Twitter, яка очолює нову ініціативу Blue.
Сіра галочка із підписом “Official” призначена для урядових акаунтів, комерційних компаній, ділових партнерів, великих ЗМІ, видавців та деяких громадських діячів. Це не означає, що акаунти отримають її автоматично — Twitter буде зв’язуватись для підтвердження з тими, хто її має отримати.
Кроуфорд поділилася скриншотом з галочкою на сторінці облікового запису @Twitter, але насправді такої позначки в акаунті ще не існує (що не дуже дивно, враховуючи, що Twitter Blue, як повідомляється, запускається 9 листопада).
Not all previously verified accounts will get the “Official” label and the label is not available for purchase. Accounts that will receive it include government accounts, commercial companies, business partners, major media outlets, publishers and some public figures.
— Esther Crawford ✨ (@esthercrawford) November 8, 2022
Не зрозуміло також чи буде видно галочку у загальній стрічці, або вона показуватиметься лише у профілі.
З того часу, як Ілон Маск оголосив, що Twitter Blue за $8 на місяць зможе отримати будь-хто, виникли побоювання, що сині галочки більше не будуть виконувати своєї основної функції: запобігання видачі акаунтів за іншу особу.
Від цього вже постраждав сам Маск, після чого оголосив, що будь-хто, хто видає себе за іншу людину, не ідентифікуючи себе як пародію, буде назавжди забанений.
Однак ця тактика є наслідковою, а не випереджальною; якщо хтось налаштований на поширення дезінформації, він потенційно має можливість зробити це до того, як втрутяться модератори. Здається, у Twitter розуміють це на якомусь рівні з огляду на запуск нової галочки та недавнє рішення відкласти розгортання нової системи перевірки до проміжних виборів у США.