Adobe Photoshop інтегрував ШІ для створення зображень за текстовими підказками
Adobe презентувала бета-версію Photoshop, яка вміє генерувати зображення за допомогою простих текстових підказок безпосередньо в програмі. Про це компанія оголосила у вівторок, 23 квітня, пише Engadget.
Нові функції штучного інтелекту Photoshop спричинили зростання кількості підписок на Photoshop на 30%, стверджує Adobe.
Вони вже доступні в бета-версії Photoshop, а всім користувачам “прилетять” пізніше цього року.
Ці функції використовують бібліотеку еталонних зображень для створення нових та генерації фону.
«Велике порожнє полотно іноді може бути найбільшою перешкодою. Ідея перенести щось зі свого розуму на полотно ніколи не була такою простою».
Ерін Бойс, старша директорка з маркетингу Photoshop
Що відомо про нову ШІ-функцію Photoshop
Нова функція, яка називається просто «Створити зображення», буде доступна як опція разом із традиційною функцією імпорту зображення в програму.
Generative Fill, вже відома функція на основі штучного інтелекту, яка дозволяла додавати, розширювати або видаляти певні частини зображення, також була оновлена. Тепер вона дозволяє користувачам додавати зображення від ШІ до існуючого зображення, та бездоганно вбудовувати його в оригінал.
Ерін Бойс обвела зображення порожнього салатника та попросила Photoshop заповнити його ШІ-картинками помідорів. Вона вибрала один з запропонованих варіантів овочу, який ШІ вмістив в салатник.
Потім Ерін замінила акустичну гітару, яку тримав створений штучним інтелектом ведмідь, кількома версіями електрогітар, просто використовуючи текстові підказки та не вдаючись до складних інструментів або пензлів Photoshop.
Нові функції були створені на базі Firefly Image 3, останньої версії сімейства генеративного ШІ від Adobe.
Firefly 3 створює зображення вищої якості, ніж попередні моделі, надає більше варіантів і краще розуміє ваші підказки, стверджують в Adobe. За допомогою Firefly було створено понад 7 мільярдів зображень.
Генеративний ШІ став головним героєм останнього року
Adobe — не єдина компанія, яка впроваджує генеративні функції ШІ у свої продукти. За останній рік свої продукти за допомогою ШІ оновили:
- Google – пошук;
- Microsoft – пакет Office;
- Meta почала розміщувати власний ШІ-чат-бот у Facebook, Messenger, WhatsApp та Instagram.
Як Adobe вирішує проблему авторських прав
Adobe каже, що Firefly навчався на ліцензованих носіях від Adobe Stock: він був розроблений для створення вмісту для комерційного використання.
Водночас у його конкурентів типу Midjourney моделі частково навчаються шляхом індексації зображень з Інтернету, часто без ліцензії.
Цікаво, що Bloomberg нещодавно довів, що Firefly частково навчався на зображеннях, згенерованих ШІ від тих самих конкурентів.
Чи можна використати нові функції Photoshop для створення фейків? Adobe запевняє, що всі зображення, створені в Photoshop за допомогою генеративного ШІ, автоматично включатимуть до метаданих файлу захищені від несанкціонованого втручання «Облікові дані вмісту», які діють як цифрові «мітки поживних речовин» та підтверджують, що зображення було згенероване ШІ. Водночас це не дає повного захисту від неправильного використання зображень – існують різні способи обійти метадані та водяні знаки.