Amazon готується до запуску перших двох супутників Kuiper 6 жовтня для створення аналогу Starlink від SpaceX

Amazon виведе в космос перші свої супутники Kuiper на орбіту. Компанія готова запустити свої перші два супутники, KuiperSat-1 та KuiperSat-2, для місії Protoflight, яка запланована на 6 жовтня. Проєкт Kuiper від Amazon є відповіддю на сервіс Starlink від SpaceX. Наразі компанія планує запустити 3,200 супутників протягом наступних шести років, щоб створити сузір’я, яке надасть доступ до Інтернету навіть в найвіддаленіших куточках планети.

KuiperSat-1 та KuiperSat-2 є першою версією супутників Amazon які дадуть компанії можливість отримати важливий досвід. Це дозволить провести низку тестів, які доповнять лабораторні дані. Команда Project Kuiper також зможе спостерігати за роботою мережі – Protoflight тестуватиме з’єднання супутників з наземною мережею Kuiper та терміналами користувачів. Це дозволить зібрати важливі данні для запуску наступних супутників, пише Engadget.

Ми провели глибоке тестування у нашій лабораторії та маємо високий рівень впевненості у нашому дизайні супутника, але немає нічого кращого за тести на орбіті,” – сказав Раджів Бадьял, віцепрезидент з технологій проєкту Kuiper, у своїй заяві. “Це перший раз, коли Amazon виводить супутники на орбіту, і ми отримаємо надзвичайно цінний досвід незалежно від результатів місії.

Раніше Amazon оголосила про намір вивести перші два супутники Kuiper на ракеті ULA Vulcan Centaur. Однак через затримки в розробці нової ракети супутники будуть доставлені на ракеті Atlas V. ULA виведе супутники на висоту приблизно 500 км., після чого команда Kuiper почне тестування систем на борту, з’ясує, чи працюють всі електронні системи, здійснить перший контакт і розгорне сонячні батареї супутників. Потім команда буде відправляти дані для тестування мережі. Amazon заявляє, що обидва супутники будуть знищені після завершення місії.

Компанія стверджує, що планує запустити свої перші серійні супутники в першій половині 2024 року і почати бета-тестування з комерційними споживачами вже в кінці того ж року. В залежності від результатів цього запуску компанія може внести зміни у свої плани. ULA транслюватиме подію в прямому ефірі 6 жовтня, трансляція почнеться о 2 годині дня за східним часом (21:00 за Києвом). Трансляцію можна буде подивитись в шапці до цієї статті.

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше