Apple очолила рейтинг найдорожчих брендів після рекордного зростання її акцій

Apple став найдорожчим брендом у світі, при цьому Amazon, який посідав провідну позицію торік, впав одразу на четверте місце.

Вартість бренду Apple за рік злетіла на 74% – до $516,6 млрд, у той час як у Amazon зросла лише на 3,2% – до $308,9 млрд. Про це йдеться в щорічному дослідженні Brand Finance Global 500.

На друге місце в рейтингу з четвертого піднявся Microsoft, який продемонстрував підйом майже на 78% (до $340,4 млрд). Google залишився на третьому рядку (+18,5%, до $333,4 млрд).

Далі з великим відставанням йдуть Samsung і Walmart, які помінялися місцями порівняно з минулим роком. Вартість першого бренду знизилася на 0,3% – до $99,4 млрд, другого – на 15%, до $96,8 млрд.

На сьому сходинку з десятої піднявся TikTok (+28%, до $84,2 млрд), на восьму з чотирнадцятої Facebook (належить Meta) (+28%, до $75,7 млрд), на дев’яту з одинадцятої Deutsche Telekom (+16,5%, до $73,3 млрд). Вони витіснили китайський банк ICBC (+3,3%, до $71,8 млрд) на десяте місце з сьомого роком раніше і Verizon (+6,4%, до $71,75 млрд) – на одинадцяте з восьмого.

Deutsche Telekom став найдорожчим телекомунікаційним брендом, обігнавши Verizon. Також він посідає перше місце серед усіх європейських брендів. Бренд Tesla подешевшав на 12% (до $58,3 млрд), унаслідок чого він упав одразу на вісімнадцяту сходинку рейтингу з дев’ятої у 2023 році.

Найшвидші темпи зростання вартості продемонстрував бренд Nvidia, який піднявся на 30-ту позицію зі 117-ї роком раніше (зростання на 163%, до $44,5 млрд), що зумовлено підвищенням інтересу до розробок на базі штучного інтелекту.

У топ-500 увійшов 201 американський бренд, на них припадає понад половина загальної вартості, наголошується в повідомленні. У топ-30, крім брендів зі США та Китаю, входять лише шість компаній: Samsung, Deutsche Telekom, Mercedes-Benz, Toyota, Shell і Allianz.

25 найцінніших брендів за рейтингом Brand Finance Global 500 2024

1. Apple

2. Microsoft

3. Google

4. Amazon

5. Samsung Group

6. Walmart

7. TikTok

8. Facebook

9. Deutsche Telekom

10. ICBC

11. Verizon

12. StateGrid Corp. of China

13. Instagram

14. China Construction Bank

15. Starbucks

16. Agricultural Bank of China

17. Mercedes-Benz

18. Tesla

19. Oracle

20. Home Depot

21. Toyota

22. Банк Китая

23. Shell

24. Moutai

25. AT&T

25 найсильніших брендів світу за рейтингом Brand Finance Global 500 2024

1. WeChat

2. YouTube

3. Google

4. Marina Bay Sands

5. Wuliangye

6. Deloitte

7. Coca-Cola

8. Netflix

9. Rolex

10. Ferrari

11. Kweichow Moutai

12. ICBC

13. Etisalat

14. Viettel

15. Swisscom

16. Toyota

17. Jio

18. Bank of China

19. Chanel

20. State Grid Corporation of China

21. EY

22. China Construction Bank

23. Life Insurance Corporation

24. State Bank of India

25. Instagram

Раніше повідомлялося, що вісім із десяти найдорожчих корпоративних імен планети належать американським компаніям, ще два – французькій і китайській.

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше