Авіакомпанія Нової пошти назвала пріоритетні літаки для свого флоту
Авіакомпанія українського поштового оператора «Нова пошта» Supernova Airlines у довгостроковій перспективі зацікавлена сформувати свій флот із західних літаків Boeing 767 або Airbus A330, повідомляє Avianews.
Обидва авіалайнери належать до категорії широкофюзеляжних далекомагістральних, тобто можуть перевозити десятки тонн вантажів між континентами без проміжних посадок на дозаправку.
Вантажна версія американського Boeing 767 може перевозити до 54 тонн вантажів, тоді як європейський вантажний Airbus A330 може доставити 68,6 тонн. Обидва літаки існують як у вантажній версії із заводу, так і можуть бути конвертовані з пасажирських авіалайнерів, доступних на вторинному ринку, у вантажні.
На сайті Supernova Airlines також вказані можливі маршрути польотів, для яких будуть потрібні далекомагістральні літаки. До списку входять Гуанчжоу-Варшава, Торонто-Варшава, Гонконг-Варшава, Гонконг-Сідней, Нью-Йорк-Льєж, Чикаго-Льєж…
Наразі флот Supernova Airlines складається з двох вантажних близькомагістральних літаків Ан-26 з реєстраціями UR-UZI та UR-UZM, проте вони поки не використовуються авіаперевізником.
До широкомасштабного вторгнення росії в Україну Supernova Airlines мала угоду про лізинг вантажних літаків Boeing 757. Це вузькофюзеляжні авіалайнери, які можуть літати на далекі відстані.
“Власник літаків [Boeing 757] вимушено вийшов з угоди щодо лізингу, адже воєнні ризики виявились для нього неприйнятними. Ми розуміємо позицію власника, тримаємо зв’язок і обов’язково повернемось до перемовин після перемоги України”, — розповів avianews.com у січні 2023 року гендиректор Supernova Airlines Ярослав Красножон.
«Нова пошта» зареєструвала власного авіаперевізника у жовтні 2021 року. Supernova Airlines допоможе поштовому оператору прискорити доставку посилок з Китаю та Америки до України (наразі через польські аеропорти).