Авторинок білорусі продемонстрував рекордний обвал за всю свою історію

За 2022 рік у білорусі продали менше ніж 15 000 нових легкових автомобілів. Причинами падіння ринку є зростання цін та дефіцит нових авто на ринку.

Санкції вплинули не лише на російський авторинок, а й на білоруську. 2022 року він продемонстрував рекордне падіння майже втричі. Про це свідчить статистика Білоруської автомобільної асоціації (БАА).

За минулий рік у білорусі продано 17 234 нових автомобілі, з яких 14 843 — легкові. Це найгірший показник за понад 10 років. Для порівняння: у 2021 році реалізували 41 217 легковиків, а падіння порівняно з 2020 роком становило 10,5%.

Грудень став найкращим місяцем для білоруського ринку у 2022 році. Але навіть за його підсумками падіння продажів становило 62% порівняно з аналогічним періодом минулого року — білоруси купили лише 1683 авто.

Причиною обвалу називають зростання цін та дефіцит авто. Після запровадження санкцій провідні світові автовиробники залишили не лише росію, а й білорусь. До того ж чимало моделей постачалося з російських заводів, які припинили роботу.

У такій ситуації ринок фактично поділили три бренди. Лідером стала китайська марка Geely з 4355 проданими авто, адже в Білорусі налагоджено складання кількох китайських моделей із машинокомплектів. Друге місце посіла Lada (3782 авто), а третє — Kia (1455).

Аналітики БАА прогнозують, що у 2023 році ситуація не покращиться. Проблеми з постачанням авто та дефіцит на ринку залишаться.

Джерело focus

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше