Google запустила бета-тест конкурента TikTok – YouTube Shorts
TikTok за останні пару років став феноменом і повернув популярність формату коротких відеороликів, як це колись зробив Vine. За TikTok пішли багато інших сервісів, які вирішили інтегрувати розділ з короткими відео у свої додатки. Тепер і Google запустила в бета-тест YouTube Shorts, який вже доступний в США.
Інформація про це вперше з’явилася на порталі The Verge, що опублікувала заяву головного директора з продуктів Google Нілу Мохан (Neal Mohan). Крім США, YouTube Shorts також доступний в Індії, причому вже кілька місяців. За поточними даними, відеоролики в YouTube Shorts щодня збирають близько 3,5 млрд переглядів, тому не дивно, чому Google вирішила інтегрувати цю функцію у свій відеосервіс. Плани про це було оголошено ще у вересні 2020 року.
Варто відзначити, що Google може забрати таким чином у TikTok більшу частину аудиторії, включаючи авторів контенту, які проживають в Індії та США, оскільки в цих країнах доступ до TikTok обмежений.
Судячи з того, що YouTube Shorts вже з’явився в Америці, можна розраховувати на подальше глобальне розгортання функції в інших країнах. Хоча ніякої конкретної інформації про дати і в цілому появі YouTube Shorts в інших країнах поки що немає. Також варто відзначити, що не всім користувачам з США YouTube Shorts доступний, оскільки це бета-версія, і вибірка тут відбувається випадково.
За бажанням отримати доступ до YouTube Shorts можна, завантаживши спеціальний APK-файл з інтегрованим YouTube Shorts. Однак робота функції все одно не гарантується.