Генеральний директор Honda не бачить перспективи використання водню як паливо для легкових автомобілів
Керівник японської автокорпорації Honda Тосіхіро Мібе вважає використання водню як паливо для легкових автомобілів не перспективним через технологічні складнощі. Однак це не значить, що компанія відмовиться від цього хімічного елемента в інших видах транспорту, пише Electrek.
«Щодо водневих двигунів, то бачимо досить складні технологічні завдання. Близько 10 років тому ми вирішили, що вони не стануть основним напрямком», – сказав він в інтерв’ю Automotive News.
Honda Motor має дочірню компанію HondaJet з виробництва реактивних літаків, для яких застосування екологічно чистого палива, такого як водень, у майбутньому стало б хорошим рішенням. Honda все ще розглядає перший хімічний елемент у таблиці Менделєєва як життєздатне джерело палива для більших транспортних засобів далекої дії або як автономні блоки живлення. Мібе обіцяв поступово відмовитися від машин із ДВЗ до 2040 року, зосередившись на електромобілях та транспорті на паливних елементах для досягнення нульового рівня викидів.
У 2016 році Honda почала продавати в Японії автомобіль із водневими паливними елементами – Honda FCX Clarity, а Toyota з 2014 року – Mirai. Минулого року видання Nikke Asia писало, що Honda навесні 2022-го закриє завод у Саямі, а разом з ним знімуть із виробництва всю родину Clarity, включаючи й FCX (електричну версію припинили виготовляти ще 2019 року).
Водночас водневий автомобіль Toyota Mirai побив світовий рекорд пробігу на одній заправці. Відмовлятись від нього не планують.
Однією з причин виробництва автомобілів з водневими паливними елементами є підтримка японського уряду, який має намір досягти вуглецевої нейтральності до 2050 року.