Honda представила свій перший масовий електромобіль на водневих елементах
Популярний кросовер Honda CR-V отримав гібридну версію, що підключається, з водневим двигуном, поставки якої почнуться в 2024 році. Автомобіль дозволяє заряджатися за допомогою рівня 2 для швидких поїздок або покладатися на водневу енергію в далеких поїздках.
Автомобіль Honda оснащений акумулятором ємністю 17,7 кіловат-години, який може живитися від електрики, що виробляється воднем через блок паливних елементів або підключення до електромережі. Загальний запас ходу за рейтингом EPA становить 435 км, а також його можна підключити до зарядного пристрою рівня 2 та проїхати електрикою до 50 км у режимі EV.
CR-V e:FCEV – перший автомобіль, у якому використовується модуль паливних елементів другого покоління японського бренду, розроблений спільно з General Motors. Автомобіль оснащений переднім одномоторним двигуном потужністю 174 л. і крутним моментом 229 Нм. Максимальна вихідна потужність становить приблизно 92,2 квт.
Honda стверджує, що пробіг автомобіля дорівнює до 100 км при витраті 3.7 літра при русі містом. Для порівняння, стандартний CR-V з передньопривідною трансмісією та 2-літровим гібридним двигуном має запас ходу 69 км на 3.7 літра у місті.
Ціни на CR-V e:FCEV поки що не відомі. Модель Touring, єдиний доступний варіант, поставляється зі стандартними функціями, включаючи 10,2-дюймові цифрові прилади, 9-дюймовий сенсорний HD-екран, бездротову сумісність з Apple CarPlay та Android Auto, бездротову зарядку телефону, аудіосистему преміум-класу Bose з 1, електроживлення. регульовані передні сидіння з підігрівом, підігрів керма, двозонний клімат-контроль, датчики паркування та оббивка сидінь із біошкіри.