Інновації у логістиці: Нова Пошта розглядає використання ШІ, щоб клієнти могли створювати накладні голосом
Нова пошта, найбільша приватна служба доставки в Україні, вивчає можливість створення накладних за допомогою голосу і технологій штучного інтелекту.
“Ми думали над технологією, яка допоможе клієнту створювати голосом накладну. Але наразі не знайшли правильного рішення, хоча ми провели багато тестів з цією функцією і поки що голосом створювати накладну довше, ніж у мобільному застосунку чи у відділенні”, – розказали в компанії.
Інший напрямок використання штучного інтелекту, над яким думають в НП, – це полегшення отримання внутрішньої інформації для працівників.
“Ми хочемо спростити для них використовування бази знань, яка є в компанії, документообіг та доступ до будь-якої інформації, яка є всередині НП”, – розказала НП.
Щоб відпрацювати різні можливості штучного інтелекту, Нова пошта проводила відкритий хакатон інновацій. Він зібрав 18 команд розробників, які шукали рішення на базі ШІ для покращення клієнтського сервісу. В результаті хакатону було відібрано п’ять українських команд, з якими компанія розпочала співпрацю у цій галузі.