Химерний всюдихідний автомобіль-павук випускається тепер в тандемних і мобільних версіях
Swincar досі вважається одним з найбільш розкішно дивних і чудових транспортних засобів, які бачив світ за майже 15 років, пише New Atlas. І це електричне диво, що не перекидається в канаву, тепер доступне в тандемній та мобільній версіях.
По суті, Swincar є електричним чотириколісним транспортним засобом, що нахиляється, з двигуном-маятником у кожному колесі та системою підвіски «маятника», що дозволяє йому їздити по горбисто- кам’янистій місцевості.
Кожне колесо має свій власний багатошаровий важіль підвіски, здатний підняти колесо над животом автомобіля, що дає можливість їздити через канави з відносно стійкою кабіною, коли колеса рухаються ліворуч і праворуч.
Так, безумовно, це не швидкісний транспорт.Оригінальний e-Swincar отримав загальну потужність лише 4 кВт (5,3 к.с.) і досяг максимальних 30 км/год (18,6 милі/год). Але він може схилятися на поворотах, як мотоцикл, підніматися на ухили, крутіші за 50 відсотків, їздити по схилах понад 50 відсотків з рівним салоном і розділяти колеса, як ніщо інше, що ми бачили до цього часу.
Маятникова підвіска підтримує кабіну максимально рівно, навіть коли колеса їдуть на божевільній місцевості.
Зайшовши на вебсайт компанії, можна бачити, що компанія дещо урізноманітнила свій асортимент. Тепер він доступний, як і було обіцяно раніше, у версіях e-Spider, e-Spider Tandem і e-Spider Mobility.
Вони не сильно відрізняються; Тандем має пасажирське сидіння, окремий гальмівний важіль для задніх коліс, трохи посилення навколо підвіски і на 50 відсотків більші двигуни загальною потужністю 6 кВт (8 к.с.).
Версія Mobility орієнтована на водіїв з обмеженими можливостями, і пропонує відкинуте ралійне сидіння, ремені безпеки та додаткові телескопічні ланки для розведення зчленованих ніг автомобіля на 90 градусів, що дозволяє легко пересаджуватися з інвалідного візка. Елементи керування тепер згруповані навколо керма та повністю керовані вручну.
Сімейство Swincar тепер доступне в моделях для дорожнього руху. Для французьких доріг він схвалений MAGA як сільськогосподарський транспортний засіб і обмежена швидкість до 25 км/год (15,5 миль/год) на вулиці. У решті Європи його схвалили як чотириколісний велосипед L6e-A, тож він міг би легально розвиватися зі швидкістю до 45 км/год (28 миль/год).
Swincar розширює свою глобальну дилерську мережу, і тепер ці машини доступні в десятках різних місць по всій Європі, а також у дилерів у Туреччині, Дубаї, Кенії, Австралії, Новій Зеландії, Канаді та США. Деякі з цих дилерів також здають їх в оренду як «досвід».