Компанія LG не випускатиме моделі початкового та середніх рівнів через збитковість
Компанія LG Electronics не залишає спроби налагодити роботу свого бізнесу з продажу мобільних телефонів. Ось уже п’ять з половиною років поспіль бізнес приносить лише збитки.
Тому компанія LG заявила про реорганізацію свого підрозділу мобільних телефонів з метою розширення аутсорсингу моделей не тільки початкового, але уже і середнього рівнів. Підрозділ мобільного зв’язку компанія LG віддасть стороннім ODM-компаніям. І розробку і випуск смартфонів початкового та середнього рівнів при цьому виробники зобов’язуються маркувати лейблом LG.
Цей крок, на думку аналітиків, допоможе компанії скоротити витрати й конкурувати з китайськими виробниками.
Крім цього компанія скасувала деякі дослідні й виробничі посади та створила перегрупування інших, щоб зосередити власні дослідження і розробки на сегменті смартфонів преміумкласу.
«Розуміючи, що ми змагаємось з китайськими конкурентами, а не з Apple або Samsung, компанія намагається підвищити цінність своїх молодших моделей, використовуючи тих же виробників оригінального дизайну, що і китайські фірми », – зазначив аналітик Counterpoint Том Канг (Tom Kang). Він додав, що навіть в цьому випадку LG доведеться чимало витратити на маркетинг, щоб змагатися з конкурентами, у яких непогано виходить просувати на ринку свою продукцію.