Китайські аеротаксі почнуть масові польоти в Європі в 2025 році

Китайський розробник eVTOL-апаратів AutoFlight оголосив про вихід на європейський ринок. Компанія відкрила новий дослідницький центр і Офіс в Аугсбурзі, а також подала заявку на ліцензування аеротаксі в Європейське агентство з авіаційної безпеки (EASA). Сертифікація eVTOL почнеться найближчими тижнями й, за прогнозами компанії, буде завершена до 2025 року. З цим документом AutoFlight зможе запустити комерційні рейси по всій території ЄС у другій половині десятиліття, пише The Engineer.

AutoFlight – це шанхайська компанія, орієнтована на розробку рішень в області міської мобільності. Стартап виріс із бренду з виробництва споживчих дронів Yuneec, який також був заснований Танем Ю. Після більш ніж 15 років роботи над квадрокоптерами китайський підприємець вирішив перенести свої технології в транспортну галузь – він заснував AutoFlight, в рамках якої вже реалізував кілька прототипів.

У вересні минулого року AutoFlight представила на авіашоу в Китаї свою найбільш досконалу модель AutoFlight V1500M. На відміну від ранніх eVTOL від AutoFlight, цей апарат був розроблений спеціально для перевезення пасажирів по міських районах. Серійна версія аеротаксі обіцяє місця для трьох пасажирів, повну автономність, розгін до 200 км/год і запас ходу на 250 км. Вертикальний і горизонтальний політ забезпечують десять електромоторів разом з десятьма роторами і двома додатковими гвинтами.

Модель V1500M відповідатиме за комерціалізацію бізнесу AutoFlight у Європі, хоч і під іншою назвою — ProsperityI. Для просування цього апарату серед європейських регуляторів AutoFlight залучила галузевого експерта Марка Р. Хеннінга, який раніше обіймав посаду головного менеджера. Ключове завдання Хеннінга на новій посаді — домогтися від EASA дозволу на демонстрацію та випробування китайських eVTOL, а пізніше — отримати ліцензію на рейси за участю приватних клієнтів.

«Ми повертаємо авіабудування в Аугсбург, створюємо високотехнологічні робочі місця, будуємо безпілотники і створюємо абсолютно новий сегмент ринку аеротаксі. Що мені дійсно подобається в AutoFlight і Prosperity I, так це простота концепція. Простота означає безпеку і ефективність»,— заявив Хеннінг.

AutoFlight не сумнівається у своєму успіху в європейському регіоні – представники компанії відзначили, що її апарати здійснили вже більше 10 тис. зльотів і посадок, у тому числі в несприятливих погодних умовах. Причому апаратами в якійсь частині випробувань керували люди, а в другій алгоритми. Усі вони пройшли успішно. У найближчі тижні AutoFlight представить ще один прототип eVTOL, розроблений спеціально для тестування в Європі.

Джерело theengineer

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше