Китайський бомбардувальник H-6N зафіксовано з новою аеробалістичною ракетою YJ-21

У китайських соціальних мережах з’явилося фото реактивного бомбардувальника Xian H-6N з аеробалістичною протикорабельною ракетою.

Про це повідомляє видання Defence Blog.

Нова ракетна система, як повідомляється, має назву YJ-21. Експерти вважають, що бойова частина ракети з самонаведенням є маневреною та гіперзвуковою.

Найімовірніше, вона першочергово призначена для ураження кораблів, однак є можливість ураження наземних об’єктів.

YJ-21E. Фото з відкритих джерел

Експерти припускають, що дальність ураження ракети може складати до 1,5 тисячі кілометрів, а її швидкість становить 9 махів.

Звіти Військово-морських сил Народно-визвольної армії Китаю свідчать, що YJ-21 була розроблена з використанням технічних рішень протикорабельної балістичної ракети DF-21D.

Китайські протикорабельні спроможності

За повідомленням “Мілітарного” військово-морські сили Народно-визвольної армії Китаю провели навчання з використанням протикорабельних ракет YJ-62, що перекривають майже все Жовте море.

Навчання відбулися у місті Хайянг, провінції Шаньдун на узбережжі Китаю. Подібні навчання, ймовірно, є першими та мають стратегічні наслідки для Жовтого моря.

YJ-62 або Yingji-62 – це китайська трансзвукова протикорабельна ракета середньої дальності з АГСН, яка призначена для ураження надводних кораблів різного призначення.

Навчання з використанням ПКР YJ-62. Стопкадр з репортажу CCTV.

Китайці заявляють, що вона може працювати в умовах радіоелектронної протидії.

Ракета може використовуватися на берегових ракетних комплексах, літаках, надводних кораблях та підводних човнах.

Ракета існує у двох варіантах – YJ-62 з дальністю до 400 кілометрів та експортний C-602 з дальністю до 280 кілометрів.

Вона оснащується двигуном WS-500, на ракетах морського та наземного базування встановлюють розгінний блок.

Стартова маса ракети складає 1350 кілограмів, маса бойової частини – 300 кілограмів.

Китайські морські амбіції

Раніше стало відомо, що на китайському авіаносці «Фуцзянь» випробували електромагнітну катапульту.

Випробування катапульти – це важливий етап випробувань будь-якого сучасного авіаносця, який проводиться перед етапом ходових випробувань.

Відомо, що протягом наступного року «Фуцзянь» повинен вийти в море, а введення в експлуатацію, якщо не буде виявлено проблем, заплановане на 2025 рік.

Електромагнітна катапульта – це новинка у ВМС НВАК, «Фуцзянь» став першим китайським авіаносцем, який її отримав. Інші авіаносці, «Ляонін» (колишній «Варяг» проєкту 1143 «Кречет») та національний «Шаньдун», обладнані трампліном.

Авіаносець “Фуцзянь”. Фото з відкритих джерел.

Раніше, 25 листопада повідомлялося, що Китай впроваджує stealth-елементи на свої дизель-електричні підводні човни класу 039A (Yuan), модернізація отримала індекс 039C.

Нещодавно нові підводні човни класу 039C були помічені з новою stealth-надбудовою (на морському сленгу – вітрилом), яка призначення для зменшення помітності судна на гідролокаторах (сонарах) противника.

Раніше це було лише припущенням, однак китайські науковці опублікували у польському журналі Archives of Acoustics дослідження, у рамках якого вимірювався вплив схожої конструкції на імпульси гідролокаторів.

Джерело Мілітарний

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше