LinkedIn додає ігри в соцмережу, щоб заохотити користувачів більше часу проводити на платформі
LinkedIn, соціальна мережа, що належить Microsoft, і відома як платформа для людей, які прагнуть налагодити зв’язки та отримати знання для професійних цілей, а також для рекрутингу. Тепер стало відомо, що LinkedIn працює над новим функціоналом, геть не пов’язаним з роботою.
За інформацією TechCrunch, робота LinkedIn над ігровим напрямом почався на тій самій хвилі «пазломанії», яка допомогла таким простим іграм, як Wordle, здобути вірусний успіх і мільйони гравців. Три перші проєкти соцмережі — це ігри під назвою Queens, Inference та Crossclimb.
Дослідники додатків почали знаходити код, який вказує на ці ігри в LinkedIn. Один з них, Німа Оуджі, сказав, що одна з ідей, з якою, схоже, експериментує LinkedIn, полягає в тому, що оцінки гравців будуть організовані за місцями роботи, а компанії будуть «ранжуватися» за цими оцінками.
Представник LinkedIn підтвердив, що компанія працює над іграми, але сказав, що дата запуску ще не визначена.
«Ми граємо з додаванням ігор на основі головоломок до досвіду LinkedIn, щоб розблокувати трохи розваг, поглибити стосунки й, сподіваємось, створити можливість для розмов. Слідкуйте за новинами!», — сказав представник компанії.
Прессекретар додав, що зображення, якими поділився дослідник на X (Twitter), це не остаточні версії.
BREAKING: #LinkedIn is working on IN-APP GAMES!
There are going to be a few different games and companies will be ranked in the games based on the scores of their employees!
Pretty cool and fun, in my opinion! pic.twitter.com/hLITqc8aqw
— Nima Owji (@nima_owji) March 16, 2024
Власник LinkedIn, компанія Microsoft, є ігровим гігантом. Її ігровий бізнес, до якого входять Xbox, Activision Blizzard і ZeniMax, минулого кварталу приніс $7,1 млрд доходів, вперше обійшовши доходи Windows. Аудиторія соцмережі складає близько 1 млн користувачів.
Представник LinkedIn відмовився повідомити, яким чином і чи бере участь Microsoft в ігровому проєкті LinkedIn.
Повідомляється, що інші компанії, які зробили ставку на ігри, отримали змішані результати. Facebook, найбільша у світі соціальна мережа, протягом багатьох років була головним рушієм соціальних ігор. Але у 2022 році вона закрила свій окремий ігровий додаток на тлі зниження популярності: сьогодні вона приділяє значно більше уваги змішаній реальності та своєму бізнесу Meta Quest.
Протягом багатьох років LinkedIn випробовував низку різних нових функцій, щоб підвищити, як і скільки люди використовують його платформу. Ці інструменти варіюються від зусиль у сфері онлайн-освіти та професійного розвитку до видавничої та новинної діяльності, залучення більшої кількості відеоінструментів та залучення творців і лідерів думок.
Нагадаємо, що раніше Артем Жмурський, QA Tech Lead, запитав у LinkedIn, чи влаштовує українських айтівців професійна соцмережа. Він закликав користувачів писати свої враження про використання цієї соцмережі. Допис зібрав понад 200 реакцій, а майже у 100 коментарях айтівці вказали своє невдоволення розробкою Microsoft.