LinkedIn додає ігри в соцмережу, щоб заохотити користувачів більше часу проводити на платформі

LinkedIn, соціальна мережа, що належить Microsoft, і відома як платформа для людей, які прагнуть налагодити зв’язки та отримати знання для професійних цілей, а також для рекрутингу. Тепер стало відомо, що LinkedIn працює над новим функціоналом, геть не пов’язаним з роботою.

За інформацією TechCrunch, робота LinkedIn над ігровим напрямом почався на тій самій хвилі «пазломанії», яка допомогла таким простим іграм, як Wordle, здобути вірусний успіх і мільйони гравців. Три перші проєкти соцмережі — це ігри під назвою Queens, Inference та Crossclimb.

Дослідники додатків почали знаходити код, який вказує на ці ігри в LinkedIn. Один з них, Німа Оуджі, сказав, що одна з ідей, з якою, схоже, експериментує LinkedIn, полягає в тому, що оцінки гравців будуть організовані за місцями роботи, а компанії будуть «ранжуватися» за цими оцінками.

Представник LinkedIn підтвердив, що компанія працює над іграми, але сказав, що дата запуску ще не визначена.

«Ми граємо з додаванням ігор на основі головоломок до досвіду LinkedIn, щоб розблокувати трохи розваг, поглибити стосунки й, сподіваємось, створити можливість для розмов. Слідкуйте за новинами!», — сказав представник компанії.

Прессекретар додав, що зображення, якими поділився дослідник на X (Twitter), це не остаточні версії.

Власник LinkedIn, компанія Microsoft, є ігровим гігантом. Її ігровий бізнес, до якого входять Xbox, Activision Blizzard і ZeniMax, минулого кварталу приніс $7,1 млрд доходів, вперше обійшовши доходи Windows. Аудиторія соцмережі складає близько 1 млн користувачів.

Представник LinkedIn відмовився повідомити, яким чином і чи бере участь Microsoft в ігровому проєкті LinkedIn.

Повідомляється, що інші компанії, які зробили ставку на ігри, отримали змішані результати. Facebook, найбільша у світі соціальна мережа, протягом багатьох років була головним рушієм соціальних ігор. Але у 2022 році вона закрила свій окремий ігровий додаток на тлі зниження популярності: сьогодні вона приділяє значно більше уваги змішаній реальності та своєму бізнесу Meta Quest.

Протягом багатьох років LinkedIn випробовував низку різних нових функцій, щоб підвищити, як і скільки люди використовують його платформу. Ці інструменти варіюються від зусиль у сфері онлайн-освіти та професійного розвитку до видавничої та новинної діяльності, залучення більшої кількості відеоінструментів та залучення творців і лідерів думок.

Нагадаємо, що раніше Артем Жмурський, QA Tech Lead, запитав у LinkedIn, чи влаштовує українських айтівців професійна соцмережа. Він закликав користувачів писати свої враження про використання цієї соцмережі. Допис зібрав понад 200 реакцій, а майже у 100 коментарях айтівці вказали своє невдоволення розробкою Microsoft.

Джерело dev.ua

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше