Маск особисто доставив перший електрокар, випущений Gigafactory в Берліні
Четвертий за рахунком та перший у Європі завод Tesla — названий Giga Berlin-Brandenburg — офіційно розпочав свою роботу. Перші 30 клієнтів спостерігали, як їх кросовери Model Y під музику виїжджають з підсвіченого неоном тунелю, а Ілон Маск – танцює і жартує з шанувальниками.
“Це великий день для заводу, – сказав глава Tesla, – ще один крок до стійкого майбутнього“.
Він заявив також, що Tesla, швидше за все, випустить в Європі тестову версію програми автономного керування Full Self-Driving. Ймовірно, це станеться наступного року. Точні терміни залежать від дій регулюючих органів, пише Reuters. «Досить складно займатися в Європі автономним транспортом», — поскаржився він робітникам нової фабрики. Умови дорожнього руху і самі дороги тут у кожній країні свої.
Tesla планує випустити на Giga Berlin-Brandenburg близько 30 тисяч автомобілів у першій половині 2022. А потім довести показники до півмільйона машин і 50 ГВт * год акумуляторів на рік. На заводі вже працюють понад 3000 осіб із планованого штату в 12000.
Захисники довкілля та активісти, які виступали проти будівництва автозаводу під Берліном, затягували процес отримання дозволів і навіть одного разу влаштували диверсію на будмайданчику, продовжують брати в облогу фабрику. Крім традиційної групи з плакатами та гаслами, двоє активістів заблокували рух транспорту в районі фабрики на кілька годин відразу після заходу.
Нагадаємо, Маск розраховував запустити німецьку фабрику ще вісім місяців тому, але не врахував бюрократичних складнощів і протестів місцевих зелених. Весь цей час замовлення від жителів Європи доводилося виконувати шанхайській фабриці, що збільшувало витрати компанії на логістику.
Маск готується до публікації третьої частини «Генерального плану Tesla». Найближчими роками автовиробник збирається масштабувати свій бізнес до «екстремальних розмірів». Насамперед йдеться про розширення виробничих підприємств та дослідних центрів.