Модернізація “ПриватБанку” розтягнулася на добу
“ПриватБанк” запланував технологічну паузу у проведенні платежів через Приват24 20 березня від півночі і до 10 ранку, але несподівано процес розтягнувся на добу.
Спочатку банк повідомив, що 20 березня 2022 року проведе технологічні роботи з модернізації Приват24, що дозволить суттєво збільшити обсяги обробки платежів та впровадження нових послуг. Роботи повинні були зайняти час з 00 годин до 10 ранку і в цей час планувалася пауза у проведенні платежів через мобільну та веб версію Приват24 для фізичних осіб.
Але ввечері 20 березня ПриватБанк повідомив, що його ІТ-команда продовжує налаштування резервних потужностей сервісів банку.
“Команда ІТ фахівців ПриватБанку другу добу у режимі 24/7 працює над впровадженням резервних потужностей для безперебійної роботи Приват24 та всіх послуг банку за будь яких обставин, які можливі під час війни – повідомив заступник голови правління ПриватБанку Мариуш Качмарек. – З огляду на велику кількість сервісів та послуг, які надає ПриватБанк, налаштування вимагає більшого часу, ніж планувалося на початку робіт”.
За словами керівника ІТ команди ПриватБанку, така робота є унікальною для банківського ринку, й необхідність налаштування багатьох сервісів може протягом 20 березня та початку дня 21 березня спричинити тимчасові паузи у роботі Приват24. В банку ще раз попрохали поставитись до цього з розумінням, адже ця робота спрямована задля стабільності обслуговування та безпеки коштів клієнтів.
Лише через добу, о десятій ранку 21 березня, ІТ-команда ПриватБанку завершила налаштування резервних потужностей та оголосила, що Приват24 працює в звичайному режимі.
“Команда ІТ фахівців ПриватБанку за три доби роботи у режимі 24/7 завершила впровадження резервних потужностей для безперебійної роботи сервісів та послуг банку. Приват24, платежі та послуги працюють в звичайному режимі”.