Netflix потай показує фільми та телешоу передплатникам до прем’єри для збору відгуків
Netflix проводить спеціальні передпрем’єрні покази для передплатників США для збору відгуків. Така практика застосовується майже рік, повідомляє Variety.
З травня 2021 року потоковий сервіс відбирає невеликі групи глядачів та запрошує їх висловити думку про нові фільми та телешоу до прем’єри.
«Ми в Netflix створюємо спільноту учасників для перегляду та надання відгуків про майбутні фільми та серіали, і ми хотіли б знати, чи зацікавлені ви в тому, щоб стати його частиною», – наводить частина електронного листа передплатникам видання.
У компанії підтвердили, що збирали відгуки.
Подібне тестування у фокус-групах є звичайною справою у Голлівуді та проводилося протягом багатьох років. А Netflix регулярно тестує нові функції на підгрупі своїх клієнтів у процесі розробки продукту. Наприклад, компанія провела широке тестування перед широким впровадженням торік функції Play Something, яка вибирає контент для перегляду на основі історії та списків переглядів. Крім того, згідно зі стандартною галузевою практикою, Netflix проводить попередній показ фільмів критикам.
Для проведення панелей відгуків клієнтів Netflix просить користувачів подивитися кілька майбутніх фільмів та серіалів протягом приблизно шести місяців. Після закінчення перегляду кожного фільму чи серіалу користувачі заповнюють анкету.
Як і інші студії, Netflix використовує відгуки користувачів для можливого внесення правок у фільми та шоу перед їх випуском.