«Нова пошта» відміняє оплату за переадресацію відправлень по Україні
Компанія «Нова пошта» скасувала оплату за переадресацію по всій Україні для посилок, які ще перебувають у дорозі.
Про це повідомляє «Нова пошта».
Послуга переадресації буде безкоштовною, якщо відправлення ще не доставили у кінцевий пункт призначення — у відділення, поштомат або не передали кур’єру для доставки за адресою.
Ми зробили так, щоб наші клієнти могли отримувати посилки саме там, де їм зручно, і не переплачували за доставку, якщо помилково вказали не ту адресу отримувача чи змінилося місце отримання. Ми вирішили, що наші клієнти не мають платити за це, тому тепер послуга переадресації для посилок, які ще в дорозі, є безплатною.
Юлія Колесник, директор із розробки клієнтських сервісів «Нової пошти»
Без оплати можна переадресувати посилку «Нової пошти», яка в дорозі:
- з відділення/поштомату/адреси у відділення/поштомат;
- якщо переадресування на адресу, то потрібно буде сплатити за доставку кур’єром.
Замовити переадресацію можна через мобільний застосунок Нової пошти або бізнес-кабінет на сайті.
Як зробити переадресацію у застосунку «Нова пошта»:
- обрати відправлення, яке потрібно переадресувати;
- обрати послугу “Переадресація”;
- заповнити дані щодо нового місця доставки;
- натиснути “Змінити місце доставки”.
Якщо ви змінили місце отримання вже після того, як посилка прибула або була передана для доставки кур’єру, то доставка буде платною і розраховується як для нового відправлення.
Нагадаємо, раніше переадресація «Нової пошти» була безкоштовною тільки у межах міста.