Новий чіп Arm для безпілотників обробляє дані одразу з 4 камер
В ході презентації Mali-C78AE віцепрезидент Arm Чет Бабла заявив, що автовласники все частіше покладаються на технології на кшталт удосконалених систем допомоги водієві (ADAS). Запити споживачів своєю чергою стимулюють автопром розвивати нові рішення. Однак звичайні мікросхеми, які використовуються в камерах для автопілота, обмежені за своєю архітектурою — вони, не проєктуватися під алгоритми машинного навчання, тому не здатні запропонувати необхідну швидкість і точність, упевнені в АРМ.
З метою позбавити автовиробників потенційних проблем Arm створила Mali-C78AE. Цей чіп був спеціально розроблений таким чином, щоб закрити вимоги будь-яких замовників. Наприклад, мікросхема може одночасно зчитувати зображення з чотирьох фізичних або 16 віртуальних камер. Таким чином вона стане в пригоді як у функціях для автоматичного паркування, коли використовуються камери з оглядом у 360 градусів, так і в режимі безпілотної поїздки, при активації якої автомобіль повинен швидко зупинятися перед світлофорами та пішохідними переходами.
“Mali-C78AE був розроблений з нуля з апаратними механізмами безпеки та функціями діагностичного програмного забезпечення, що дозволяють розробникам відповідати вимогам функціональної безпеки ISO 26262 ASIL B”, – зазначив Бабла.
Mali-C78AE покладається на передову технологію шумоподавлення та управління динамічним діапазоном, щоб підвищити чіткість та правильно експонувати кожен кадр. Чіп автоматично регулює надто темні або яскраві області зображення. На додачу процесор отримав 380 схем для виявлення несправностей – система перманентно перевіряє себе на предмет збоїв і готова сповістити водія, як тільки виявить проблему.
Процесор також потребує всього 150 мілісекунд, щоб отримати зображення з сенсора, обробити його через ISP, а потім відобразити готову картинку на екрані для водія. Такий формат підійде для напівавтономного водіння – ADAS – а у випадку з повністю безпілотними автомобілями Mali-C78AE відразу передаватиме інформацію алгоритмам. Крім того, в компанії стверджують, що новий чіп помітно зменшить вартість реалізації безпілотних функцій – роботу Mali-C78AE можна налаштувати як спеціально для ШІ, так і для людських очей.
«Уникаючи дублювання камер і пов’язаної з ними електроніки та проводки, OEM-виробники будуть економити на вартості та складності і, отже, прискорять широке розгортання функцій ADAS на основі камер у різних автомобілях, забезпечуючи при цьому більш безпечний досвід користувача», — заявили в Arm.