Окупанти будують залізницю в обхід пошкодженого “Кримського мосту” (супутникові знімки)
Наявні супутникові знімки демонструють, що російські окупанти завершили зведення та поступово запускають в роботу новозбудовану залізничну гілку між населеними пунктами Бурне та Маловодне на тимчасово окупованій частині Донецької області. Ця гілка має протяжність до 80 кілометрів, а її запуск дозволяє рашистам налагодити залізничне сполучення між Таганрогом і тимчасово окупованим Маріуполем, по суті в обхід “Кримського мосту” для забезпечення логістики армії рф на Півдні України.
Як далі уточнює у своїй публікації моніторингова група Frontelligence Insight, росіяни почали побудову цієї залізниці не пізніше червня 2023 року. Крім того, орієнтовно у квітні або на початку травня цього року загарбники “в тестовому режимі” налагодили роботу залізниці між Волновахою та морським портом тимчасово окупованого Маріуполя.
Автори групи Frontelligence Insight при цьому наводять два супутникові знімки, які власне й підтверджують сам факт запуску залізничного сполучення між т.о. Маріуполем і Таганрогом.
З цих знімків наразі випливає дві важливі деталі – 1) ця залізнична гілка має лише одну колію, тобто її потужність обмежена показником до 10 поїздів на добу, 2) із цих супутникових знімків прямо випливає, що ця гілка може пропускати поїзди лише з обмеженою масою, тобто менше стандартних показників у 54 вантажні вагони та 4 тисячі тон відповідно.
Сама група Frontelligence Insight наголошує, що “засвічені” на супутникових знімках поїзди могли бути пущені також “в тестовому режимі”, і що повноцінно гілка для сполучення між Маріуполем і Таганрогом запрацює уже влітку 2024 року. Але тут можна контраргументувати тим, що окупанти навряд чи зможуть використовувати цю залізницю із більшим навантаженням, аніж з тим, з яким вони тестують цю магістраль.
Однак в даній історії своє значення мають не тільки показники пропускної спроможності, але й ефект, який дає росіянам поява цієї залізниці. По суті, ця магістраль дозволяє ворогу для своєї військової логістики тепер обходитись без “Кримського мосту”, та заодно скоротити час доставки вантажів залізницею до свого переднього краю оборони.
Заодно російські окупанти можуть умовно “вивільнити” так званий “Кримський міст” для забезпечення безпосередніх потреб свого режиму на території Кримського півострову.