Південна Корея робить зменшену крилату ракету Taurus, яку зможе підняти легкий FA-50

Південнокорейські конструктори хочуть запустити виробництво за 2 роки після початку робіт
Південнокорейська аерокосмічна корпорація Korea Aerospace Industries (KAI) уклала угоду із консорціумом Taurus-LIG Nex1 про розробку зменшеної версії крилатої ракети KEBD 350 Taurus, і вже почала роботи в цьому напрямку.

Запустити виробництво нової версії КР сподіваються хоча би за 2 роки після початку робіт, хоча при цьому заявляється і можливий проміжок в 36-48 місяців. Про це йдеться в публікації порталу Janes.

Південнокорейський FA-50 із перспективною зменшеною версією Taurus, ілюстративне зображення з відкритих джерел

Зазначається, що конструктори із KAI хочуть зробити зменшену версію ракети Taurus саме для того, щоб її носієм міг стати літак FA-50, характеристики якого зараз не дозволяють підіймати цю КР в штатній комплектації.

Відтак передбачається, що зменшена версія “Таурсуса” матиме стартову масу в лише 907 кілограмів замість 1400 кілограмів, довжина корпусу має скоротитись від 5,4 метрів до 4,1 метрів. Дальність та швидкість польоту мають зберегтись у тому ж діапазоні – тобто до 500 кілометрів та до 900 км/год відповідно. Але яким при цьому буде показник маси БЧ – питання лишається відкритим.

Порівняльна інфографіка із характеристиками версій ракети Taurus від Janes

Раніше Defense Express розповідав про те, що у випадку політичного рішення Німеччини поновити виробництво крилатих ракет Taurus на сам процес знадобиться орієнтовно 1 рік. При цьому найскладнішими ланками в цій історії будуть вибухівка, електроніка та зовнішня оболонка фюзеляжу.

Також, ще наприкінці жовтня 2023 року MBDA Deutchland оприлюднила розрахунки, за якими для адаптації Taurus під наші F-16 знадобиться до 1,5 року, для Су-24М треба лише до 6 місяців.

Ракета Taurus KEPD 350, фото – MBDA Deutchland
Джерело defence-ua

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше