“Починає замінювати людину”: Google звільнить частину працівників через ШІ

Google може скоротити частину свого персоналу через впровадження ШІ-інструментів, які автоматизують процес продажу реклами.

Про це повідомляє PCMAG.

Рекламний бізнес є одним з основних джерел доходу Google, який у 2022 році становив понад $200 млрд. За наявними даними, зараз рекламний підрозділ Google налічує близько 30 тис. співробітників, половина з них займається продажем реклами для певних рекламних сервісів Google, як-от Google Ads, YouTube, Google Play та інші.

Однак після запуску низки ШІ-інструментів, які дозволяють рекламодавцям самостійно створювати, оптимізувати та аналізувати свої рекламні кампанії, необхідність у цих співробітниках фактично відпала.

Google стверджує, що ШІ-автоматизація допомагає покращити взаємодію рекламодавців із компанією, забезпечити більшу ефективність та точність реклами, а також знизити витрати на обслуговування.

Очікується, що у довгостроковій перспективі заміна співробітників на ШІ допоможе Google наростити прибуток, але також загрожує робочим місцям людей у різних сферах.

Джерело speka

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше