“Приватбанк” прибрав російську мову з мобільного додатка “Приват 24” для фізосіб
У черговому оновленні основного мобільного застосунку “Приват 24” російська мова інтерфейсу не буде доступною, вебверсія “Приват 24” для фізосіб поки що таких інновацій не дочекалася.
“ПриватБанк” слідом за monobank та “Новою поштою” відмовився від використання російської мови у своїх сервісах. 11 жовтня найбільший український банк видалив російський інтерфейс зі свого сайту та застосунку “Приват24” для бізнесу, а за кілька днів, як і обіцяли нам у пресслужбі, він перестав бути доступним в основному додатку “Приват24” для фізичних осіб.
Про те, що російська версія додатку “Приват24” для фізосіб більше не підтримується, клієнтів проінформували окремим сповіщенням. Після оновлення (яке вийшло для ОС Android 11 жовтня, а для iOs 13-го) користувачів переведуть на українську за замовчуванням.
Як повідомили в “ПриватБанку”, російська мова та рублі також зникли з офіційного сайту банку місяць-півтора тому.
Зазначимо, що вебверсія “Приват 24” для фізосіб станом на 12:00 15 жовтня ще підтримує російську мову, в аналогічній версії “Приват 24” для бізнесу – доступні лише український та англійський інтерфейс.
Також до флешмобу з видалення російської версії інтерфейсу приєднався “Ощадбанк” — другий за обсягами активів банк України зробив це до Дня захисників та захисниць України. Треба віддати належне SMMникам “Ощадбанку” — вони пішли далі та випустили з цього приводу окремий пресреліз, у якому сповістили про появу у мобільному застосунку “Ощад” нової ”файної” мови, замінивши більше сотні стандартних слів на діалектизми, фразеологізми та найпопулярніші приказки, наприклад: “літопис”, “скарби”, “тло” та “платило”.